Facebook data

1
Sökes. Surfare med skriv/fotokunskap
#100294 Sökes. Surfare med skriv/fotokunskap 13 år, 3 månader sen Stoke: 0

Micke lillsmurf
graphgraph

Hej. Jag o Pontus Darman ska ner i Europa och göra en kombinerad jobb och surfresa. Våra journalistiska kunskaper är ringa och så även vår ekonomi. Vi har en Jeep med hyfsat liten motor, tält och en del fotoutrustning. Pontus är expert på Permakultur och jag har intresse av ekologisk byggteknik. I detta tema samt med en hel del surf längs vägen är resan tänkt.
Altså söker vi ngn tjej eller kille med foto/skrivkunskaper och med ca ca 15 tusen i fickan som vill med på detta äventyr. Åker i Mars och blir borta vilken tid de kan ta att köra kusten ner till Marocko med surf o en del "jobb" längs vägen.
Är du intresserad så anmäl dig på min FB evenemang "Europa (Afrika) turen.
Michael Palmgren

Logga in för att svara
#100296 Svar: Sökes. Surfare med skriv/fotokunskap 13 år, 3 månader sen Stoke: 0

Micke lillsmurf
graphgraph

För att förtydliga så är det altså en kombinerad surf och fotoreportageresa där vi inriktar oss på communities med ecotänk. Ett besök på Plum Village i frankrike är också planerat.
Utgifter delar vi på. (Bensin och vägtullar). (Med lite flax kommer reportagen betala detta i efterhand).

Logga in för att svara
#100351 Svar: Sökes. Surfare med skriv/fotokunskap 13 år, 3 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

fin tanke:)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!