JA en av de bästa titlarna med Bob Hund of course. Tänkte be om en stor tjänst till er alla därute, liknande trådar har dykt upp här of course, vad som är den bästa surfmusiken, även om vi surfare knappt kan lyssna på musik när vi surfar vilket suger lika mycket som en Electrolux UltraOne Z8820
Den som uppfinner en bra manick att ha ute i vattnet och som klarar sig också borde få Nobelpriset fricking eyh!
Men nu till förfrågan, trots att jag sitter med näsan i Spotify och Lastfm och andra musiknördssidor, dag ut och dag in och letar rätt på obskyra band som inte ens musikbokarna har hört talas om och läser igenom ALLT som Pitchfork nämner om whatever de tycker man ska lyssna på, räcker det inte för mig. Nu vill jag snällt be er alla att posta sina bästa spellistor på Spotify så att jag kan nosa igenom nya underbara band och fin musik. Jag gillar allt, det enda jag har svårt för är RnB (ja sorry men det går tyvärr inte), så sådana listor undanbedes
Tänkte att en sådan tråd kan alla här ha nytta av inte minst jag. yeah!
Tack i förhand och börjar med att själv lista en fin spellista med surf som tema som jag slängt ihop:
open.spotify.com/user/gonzan/playlist/3bMDZOJECtGMlCvNQ473bS
Cheers kära vänner!!