Facebook data

1
G.H vid SV?
#1008 G.H vid SV? 18 år, 7 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Goddagens!

Eftersom vinden och därmed vågorna lyste med sin frånvaro i helgen, hoppas vi på nästa helg. tidiga prognoser 8ja jag kan inte hålla mig...), talar om för sydvästvindar 11 ms. Nu till frågan: har någon surfat vid Gislövshammar vid s.v.? Har bara varit där när förhållandena är som bäst för surf på Gislövshammar, nämligen sydost. Det finns ju en del spots innan det, men de fungerar finfint vid syd och sydväst. Det är just Gislövshammar som är tricksigare eftersom det ligger mittemellan dessa två riktningar.

Någon? Annars får det väl bli KB men risk att svälja några kilo tång...

G

Logga in för att svara
#1055 Svar: G.H vid SV? 18 år, 7 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Dra till västkusten om det är västligt men den prognosen du såg är borta nu, jävla helvete!
Hata windguru, för fem timmar sedan såg de de ut som de skulle blåsa 17m/s i helgen men nu säger dom bara fyra..Jag pallar inte med en vecka till utan surf..

/Lars

Logga in för att svara
#1099 Svar: G.H vid SV? 18 år, 7 månader sen  

GZaa

hallå.

Nja tydligen så sägs att windguru inte är att lita på, dock hade vi mycket hjälp av det när vi var i Portugal. Vi kollade ifs. dagen innan och inte en vecka i förväg och då hade de rätt. Men men, DMI säger 10. De brukar ha rätt för det mesta, så vi hoppas på det. Ser ut att bli sydväst så vi stannar nog vid sydkusten i Skaune. Så KB blir det eller nåt annat längs med den sträckan. Kan inte heller hålla mig längre.

Hare gött!

G

Logga in för att svara
#1117 Svar: G.H vid SV? 18 år, 7 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Vi får väl åka över pölen Lars, men då skall man vara en full bil, blir så j-v dyrt annars, om det inte levererar. Fast först på torsdag man kan börja planera inför sådant, innan dess är det i stort som att köpa en lott.

Logga in för att svara
#1166 Svar: G.H vid SV? 18 år, 7 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Jasså....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!