|
#100835 |
San Sebastian - Behöver lite tips! 13 år, 2 månader sen |
Stoke: 1 |
|
Hej!
Jag ska åka iväg en månad och surfa i San Sebastian i juni. Har aldrig varit där förut och tänkte höra med er om ni har varit där? I sådana fall, tips på ett hostel som är trevligt med mycket aktivitet? Helst nära stranden också såklart! Vore grymt!
// Felicia
|
|
|
|
|
#100841 |
Svar: San Sebastian - Behöver lite tips! 13 år, 2 månader sen |
Stoke: 8 |
tobbe
|
Det är inte så jättebra att surfa i SS, om det funkar på stranden i stan är det mycket folk, om det är bra är det sjukt mkt folk.
Däremot ligger Zarautz ca 20 min bilresa från SS. Stranden är stor så du kan hitta någon peak som inte är överbefolkad. Jag surfade asfina vågor längst ner till höger på stranden förra påsken och det var inte jättemkt folk.
I övrigt är SS sjukt kul stad. Mycket fest, grym mat, trevligt folk, vacker stad. Känner inte till något hostel, men flera halvbilliga hotel inne i stan.
|
|
|
|
|
#100854 |
Stoke: 24 |
|
San sebastianm är väldigt crowded men mysigt. Det finns en hel del bra bryt bara en liten bilfärd där ifrån. T.ex: Orio ( liten, gammal, mys by med en go höger våg ), Zarautz ( stor strand med bra surf ), Getaria ( rolig cruisevåg ), Lekeito & Mundaka icke att glömma. Annars e det bara att dra upp till Frankrike för lite dyr öl o roligt surf..
MVH: Swingen
|
|
|
|
|
#100866 |
Stoke: 6 |
|
Kryllar av hostel i Parte Vieja, 5 minuter till La Concha. Bara att googla, men annars som tipsen ovan, åka till lite olika ställen om du är där en månad
|
|
|
|
|