Facebook data

1
letar Matuse Tumo 4 3 2 frontzip, hjälp tack!
#100929 letar Matuse Tumo 4 3 2 frontzip, hjälp tack! 13 år, 1 månad sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

har kollat runt på några sidor som nämnts i tidigare trådar och googlat så gott jag kan men hittar ingen i rätt storlek (M), någon som vet vart jag kan få tag på en?

Logga in för att svara
#100937 Svar: letar Matuse Tumo 4 3 2 frontzip, hjälp tack! 13 år, 1 månad sen Stoke: 1

didine
graphgraph

hej
Jag har en 2mm front zip LS? Intresserad?
D.

Logga in för att svara
#100940 Svar: letar Matuse Tumo 4 3 2 frontzip, hjälp tack! 13 år, 1 månad sen Stoke: 3

alex.schumacher
graphgraph

Jag köpte min 6/5/4 direkt från dom. Jag ringde till deras kontor och fråga om det gick. Det blev lite dyrare med frakt, men det va tax-free så nästan plus/minus noll...

Logga in för att svara
#100942 Svar: letar Matuse Tumo 4 3 2 frontzip, hjälp tack! 13 år, 1 månad sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

mailat lite med dem men inga snabba svar så får prova att ringa istället. vad gick frakten på och hur lång tid tog det?

Ändrat av Sanne
Logga in för att svara
#100958 Svar: letar Matuse Tumo 4 3 2 frontzip, hjälp tack! 13 år, 1 månad sen Stoke: 9

pennywize
graphgraph

Är deras våtdräkter bättre än genomsnittet? Aldrig provat matuse.

Logga in för att svara
#100975 Svar: letar Matuse Tumo 4 3 2 frontzip, hjälp tack! 13 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Nocomply har M hemma:

www.nocomply.se/vtdrkter---vtdrkter/8310-tumo-4-3.html

Köper man utanför EU så är det bara ren tur att man inte åker moms och tull, det mesta fastnar numera, speciellt om DHL är iblandad.

Matuse använder sig av Yamamoto Geopren, som är extremt flexigt. Inte den varmaste dräkten när det blåser, men smidig som attans.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!