Facebook data

1
BOS Vinner. IGEN,,,,
#100988 BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Eran Bos broder på Taigan, har varit och kört, sån- däringa Gammskotra Tävling hos Seriösa MC i Örviken , Skellefteå. Det gick bra, i år också,,, Jag har inga bilder, men länkar, till Veteran forumet.
Fixar också länk, när det dycker upp bilder. www.retroskoter.com/viewtopic.php?f=11&t=11045

Ändrat av jocke 2.0
Logga in för att svara
#100989 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

fel forum slacker!!

Logga in för att svara
#100990 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Nu, har det kommit upp, lite bilder,,, Alla bilder är grymma, då vädret va bra,,
Dock, inga bilder på vinnaren, i klass 3. (Snabbaste klassen) Kanske "fotografen" inte tyckte att våran Skoter baserade Surfare, på Taigan, med sitt långa hippi hår, gör sig bra på bild,,,, Här är länk till dagens bilder. www.retroskoter.com/viewtopic.php?f=9&t=11136

Logga in för att svara
#100991 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Gazzer skrev:
fel forum slacker!! Chilla mannen, Chilla mannen. Redax, har sagt att.
-Ni kan skriva, om vad som helst,,,
Man behöver, alltså inte, be om ursäkt, om det är OT.
Fattaru, vad jag menar,,Dah

Logga in för att svara
#100992 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Vilken färg hade BOS-skotern?

Logga in för att svara
#100995 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Den är GUL. Men, som vanligt, har Jocke, undsluppit fotografen ,,, trots att jag vann klass 3. Fråga mig inte, hur jag gör,,,,,Jag lovar,, på heder och samvete, att jag inte hotat fotografen,,, Ja, så vitt, jag minns,,

Logga in för att svara
#100996 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Har du original remmen kvar?

Logga in för att svara
#100997 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Stod det nr 145 på den?

Logga in för att svara
#100998 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Tyreso_soulsurfer skrev:
Har du original remmen kvar? Yoo, mannen,, självklar, har jag original remmen kvar,,,
Den, hänger på en spik på väggen, i mitt skoter museum.

Logga in för att svara
#100999 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

IST skrev:
Stod det nr 145 på den? Snälla,snälla, elin. Säg inte, att du har nu, suttit, en lördag kväll, och spanat på dessa, 98 bilder och, hittat, mig, i bak grunden, på en, av dom,,, ????

Logga in för att svara
#101000 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

jocke 2.0 skrev:
IST skrev:
Stod det nr 145 på den? Snälla,snälla, elin. Säg inte, att du har nu, suttit, en lördag kväll, och spanat på dessa, 98 bilder och, hittat, mig, i bak grunden, på en, av dom,,, ????

Var så spännande , gick rätt snabbt att fatta då du tidigare på en annan skoterbild du visat på detta forum haft en reflexjacka så chansade lite. Men ställde sen även en kontrollfråga om vilken färg skotern hade för att kolla om jag hade sett det rätta vinnarfotot. Såg rätt fartfyllt ut på tävlingen. Hur fort kördes det?

Logga in för att svara
#101001 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

IST skrev:
jocke 2.0 skrev:
IST skrev:

Var så spännande , gick rätt snabbt att fatta då du tidigare på en annan skoterbild du visat på detta forum haft en reflexjacka så chansade lite. Men ställde sen även en kontrollfråga om vilken färg skotern hade för att kolla om jag hade sett det rätta vinnarfotot. Såg rätt fartfyllt ut på tävlingen. Hur fort kördes det?
Man kan dreva skotern till att gå olika. Dagens drevning va 19/39 och med 9 kugs drivhjul så blir det. Ca 150 blås. Kom då ihåg, att det va, isigt före, och mycket mattslir, på hal bana.

Ändrat av jocke 2.0
Logga in för att svara
#101002 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

jocke 2.0 skrev:
Eran Bos broder på Taigan, har varit och kört, sån- däringa Gammskotra Tävling hos Seriösa MC i Örviken , Skellefteå. Det gick bra, i år också,,, Jag har inga bilder, men länkar, till Veteran forumet.
Fixar också länk, när det dycker upp bilder. www.retroskoter.com/viewtopic.php?f=11&t=11045

sweet!!

Logga in för att svara
#101003 Svar: BOS Vinner. IGEN,,,, 13 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

jocke 2.0 skrev:
Den är GUL. Men, som vanligt, har Jocke, undsluppit fotografen ,,, trots att jag vann klass 3. Fråga mig inte, hur jag gör,,,,,Jag lovar,, på heder och samvete, att jag inte hotat fotografen,,, Ja, så vitt, jag minns,, Tja, nja, eh, kanse har jag,,, Men, som ni vet,, Det man inte mins, har inte hänt.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!