Facebook data

1
Surfakademin vs Lapoint vs Xtravel
#101170 Surfakademin vs Lapoint vs Xtravel 12 år, 10 månader sen Stoke: 1

jungleman
graphgraph

Hej hopp!

Har bestämt mig för en liten surfweekend i påsk men har svårt att välja destination. Jag väljer mellan att åka till Stadt med lapoint, Biarritz med surfakademin eller portugal med xtravel. Stadt lockar med vackra landskap och billigt pris men jag är lite osäker på vågsäkerheten så här års? Är dock nybörjare och inte allför kräsen

Vore härligt om någon med lite erfarenhet av dessa företag och platser säger vad ni tycker

Ha det bra folks!

Ändrat av jungleman
Logga in för att svara
#101173 Svar: Surfakademin vs Lapoint vs Xtravel 12 år, 10 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Hej!

Jag har varit i stadt med lapoint och rest till faro med xtravel men har inte testat surfakademin. Båda är riktigt bra men jag gillade ju så klart värmen i Portugal.

Stadt är som du säger otroligt vackert och du har vågorna på promenadavstånd.
Portugal var varmare vilket jag gillade det camp vi var på körde till många olika spots och ville man fanns det gott om möjligheter till party på kvällarna eller en god bit mat på stan.

Så här nära inpå skulle jag kanske låta tillgången på flyg styra mitt val.

Logga in för att svara
#101184 Svar: Surfakademin vs Lapoint vs Xtravel 12 år, 10 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Dra till Blanco på Fuerte billigt, bra och mkt surf. Annars så är surfakademien, lapoint o xtravel bra allihop skulle jag tro.

Logga in för att svara
#101307 Svar: Surfakademin vs Lapoint vs Xtravel 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

Sara.9012
graphgraph

Söker ca 15 pers som vill surfa med lapoint antingen till Portugal eller Norge för grupp rabatt! Någon som är intresserad?

Logga in för att svara
#101332 Svar: Surfakademin vs Lapoint vs Xtravel 12 år, 9 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

När i tiden?

Logga in för att svara
#101343 Svar: Surfakademin vs Lapoint vs Xtravel 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

padde
graphgraph

Jag var hos surfakademin i costa rica i vintras och det var riktigt bra faktiskt lärde mig väldigt mycket otroligt snabbt och många som gjorde det faktiskt. Har inte testat dom andra så kan inte säga något om dom

Sara: grym ide! Jag och en till är kanske sugna isåfall portugal, när skulle det vara??

Logga in för att svara
#101620 Svar: Surfakademin vs Lapoint vs Xtravel 12 år, 9 månader sen Stoke: 1

Shallow
graphgraph

Har tänkt boka La Point 11-25/8 Portugal, kanske kan flexa lite på det, handen upp för mig!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!