Heisann!
Er ennå ganske ny i vannet så du får ta råd fra de mer proffe damene (og mennene) her - men tenkte jeg kunne dele min erfaring! I starten fikk jeg låne min pojkväns drakter siden vi er omtrent samme størrelse men jeg kjente raskt at de føltes litt "feil"; store der de skulle vært tette, og strammet der man trenger mer plass som jente hehe...
Det føltes utrolig mye mer behagelig når jeg tilslutt fikk mine egne drakter, begge damemodell.
Jeg har en RipCurl womens G-Bomb i 4/3 og som vinterdrakt C-skins ladies Wired hooded 6/5/4. Liker begge to veldig godt, spes C-skins drakten som er superkomfortabel selv om den er tykk.
Jeg har jo ikke hatt dem så lenge at jeg har noen langtidsresultater å komme med men så langt er jeg storfornøyd!
Synes du skal sponse jenta di med en jentedrakt med litt kurver, det er veldig najs - og ikke bare for superkurvige damer men for de fleste av oss jentene!
PS Jeg bestilte begge mine drakter til ganske trevlige priser på engelske websites, snabb og bra levering og ingen problem. Det virker ikkeakkurat som det er det største utvalget av damedrakter i butikkene her i Skandinavia...
Lykke til!