Facebook data

1
Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain
#101684 Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 13 år sen Stoke: 1

Bonito Norte
graphgraph

Har du alltid velat prova att vågsurfa men inte haft möjlighet? Vill du kanske förbättra dina surfkunskaper? Eller varför inte prova på dykning eller stand up paddle? Gillar du foto, nyttig mat, surf-mat, stranpromenader och allt annat som man förknippar med havet. Då har du hittat rätt! Kom och upplev en av världens vackraste bukter, la bahía de Santander tillsammans med Bonito Norte och Binge Eliasson - Sveriges meste surfare och profesionell fotograf!
Till ditt förfogande ställer vi kompetenta intruktörer både inom surf, matlaning, foto, dykning i ett program som vi fulländar med andra roliga aktiviteter. Självklart bor vi på ett surfhotell med olika boendealternativ vid havet, där vi njuter av utmärkt mat.

Ändrat av Bonito Norte
Logga in för att svara
#101685 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 13 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Låter som en verksamhet som erbjuder en customdesignad surfupplevelse där kundens behov skapar vad ert företag planerar ihop och säljer. Kan du Bonito Norto kalla dig för en ypperlig Event manager kanske som erbjuder allt av intresse för målgruppen surfare?

Vilken roll har Binge i sammanhanget?

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#101687 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 13 år sen Stoke: 1

Bonito Norte
graphgraph

Hej! Vi erbjuder någonting mer än bara ett Surf camp. Vi tror surfsporten kommer att växa och kan intressera fler målgrupper och även äldre ungdomar och medelålders människor som vill ha något mer än bara surf. Binge är med som instruktör och kommer även prata om foto och ge en del bra tips o råd om strandfoto!

Mvh Hans

Logga in för att svara
#101689 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 13 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Fore detta? Binge kor ju fortfarande gubb landslaget eller OAP pa engelska.

Men tycker det ar dags for Binge att borja odla skagg snart!

Logga in för att svara
#101693 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 13 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

About time that people started to support the surfers who built surfing in Sweden! Congrats for the idea !!! :-D
Their are others like Ekstedt and klang and Henio and cagge and many more who should be offered trips to camps like this and other promoted camps!( you all know which ones I mean!)
Good on you guys for getting binge in on the flow he deserves it!! Love ratty

Logga in för att svara
#101780 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 12 år, 11 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Bonito Norte skrev:
Har du alltid velat prova att vågsurfa men inte haft möjlighet? Vill du kanske förbättra dina surfkunskaper? Eller varför inte prova på dykning eller stand up paddle? Gillar du foto, nyttig mat, surf-mat, stranpromenader och allt annat som man förknippar med havet. Då har du hittat rätt! Kom och upplev en av världens vackraste bukter, la bahía de Santander tillsammans med Bonito Norte och Binge Eliasson - Sveriges meste surfare och profesionell fotograf!
Till ditt förfogande ställer vi kompetenta intruktörer både inom surf, matlaning, foto, dykning i ett program som vi fulländar med andra roliga aktiviteter. Självklart bor vi på ett surfhotell med olika boendealternativ vid havet, där vi njuter av utmärkt mat.

Hahahahahahahahaha bra där

Logga in för att svara
#101886 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 12 år, 11 månader sen Stoke: 12

miloman
graphgraph

hahahahahahahahahahahahahahah!!!!

Logga in för att svara
#101895 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 12 år, 11 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

????????????? är allt ett skämt eller??

Logga in för att svara
#101928 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 12 år, 11 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

BillyTheKid skrev:

Varför skulle det vara det bara för att två personer skrattar?

Innan jag skrev mitt första inlägg i denna tråd kollade jag in hemsidan
www.bonitonorte.com och där står samma erbjudande som trådskaparen har skrivit här.

Logga in för att svara
#101930 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 12 år, 11 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

IST skrev:
BillyTheKid skrev:

www.bonitonorte.com och där står samma erbjudande som trådskaparen har skrivit här.
du är ett sorts skämt men ingen skrattar ... Hahahahah!!!

Logga in för att svara
#101931 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 12 år, 11 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

BillyTheKid skrev:
IST skrev:
BillyTheKid skrev:

du är ett sorts skämt men ingen skrattar ... Hahahahah!!!

Vem drog det skämtet först då?

Logga in för att svara
#101943 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 12 år, 11 månader sen Stoke: 1

Bonito Norte
graphgraph

Hej! Kul att ni tycker det verkar vara kul! Det tycker vi också! Och Billy the Kid och Miloman ni är också varmt välkomna. Fast att ni garvar. Ha de gott och ni är säkert jättefina människor allihop!
Tack!

Logga in för att svara
#102000 Svar: Surf med f d landslagets Binge Eliasson/Spain 12 år, 11 månader sen Stoke: 0

socal
graphgraph

Jag skulle gärna ha hängt med i september om mitt schema tillät. Lycka till - det låter klockrent!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!