Var där förra sommaren med flickvännen, det var något av det roligaste vi gjort!
Till vintern testar vi lite längre i Aussie.
När vi åkte var det inte så mkt gäster, tror vi var runt 10 pers på campet sammanlagt.
Blev riktigt mysigt vid frukosten och alla äventyr som de anställda hittade på.

Veckan efter skulle det tydligen komma 30+ pers O_o
Lärarna är bra och peppar en när det behövs och utmanar en när det går lite för bra ;P
Öva som sagt på "pop-up" på marken eller något, det är A och O.
Går inte ens att jämnföra tiden på brädan med de som envisades med att sätta i ena knät på vägen upp, de blev totalt överrumplade av vågorna ;P
Finns jättebra restauranger i stan, bara fråga de på campet så följer de säkert med ut och käkar!
Enda negativa jag kan komma på är nog att det är rätt tunna dörrar på bottenvåningen, man missar inte när någon kommer hemsnubblandes 04.12.
Hyr du bungalown så undviker du dock det
Juliakrull skrev:
Hej! Jag har bokat en resa till Portugal, Ericeira, i sommar med Lapoint. Jag har aldrig surfat tidigare och ska gå deras skola för nybörjare. Jag är SÅ exalterad och tror det kommer bli hur kul som helst! Jag kommer åka dit själv men hoppas på att det är sköna människor och ett öppet klimat där man snabbt lär känna andra 
Är det nån av er som har åkt på surfskola med Lapoint? Vad tyckte du om det? Har någon åkt på surfskola själv och hur funkade det? Några tips för en nybörjare om hur man kan förbereda sig? Är det smart att köpa en longboard eller skateboard och börja vänja sig lite av att stå på en bräda?
Jag dansar ca 7 timmar i veckan och är väl ganska vältränad, men är det några typer av träningsformer och övningar ni rekomenderar att satsa på för att vara i så pass bra surfarform som möjligt?
Tack på förhand!
/Julia