Facebook data

1
Bradkop hawaii (OAHU)!!
#10186 Bradkop hawaii (OAHU)!! 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

Tjabba e de nagon som har nagot tips pa ett bra och billigt stalle att kopa brada pa i honolulu??? lr nagon annan stans pa oahu!

Logga in för att svara
#10187 Svar: Bradkop hawaii (OAHU)!! 18 år, 2 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

I waikiki kan man ju säga att du har ett GANSKA brett utbud.....bara att knalla runt och kolla, måste finnas minst 50 surfbutiker i waikiki. men det är inte billigt, ganska normala priser. köpte en ny lost fish för 540 US. ingen direkt koll på beg marknaden, men urval har du i alla fall.....

Logga in för att svara
#10191 Svar: Bradkop hawaii (OAHU)!! 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

Katten Jansson
graphgraph

Jag betällde två custom KAZUMA när jag skulle till Maui, kostade 790 USD sammanlagt. Riktigt bra brädor, till att bra pris. Borde kunna göra samma sak på Oahu. Det är bara att googla efter shapers, måste finnas hur många som helst på den ön. Trevligt att ha färdiga brädor som väntar när man kommer fram!

Logga in för att svara
#10195 Svar: Bradkop hawaii (OAHU)!! 18 år, 2 månader sen Stoke: -7

Slappo
graphgraph

Det finns många ställe runt Waikki jag recommenerar Wave Riding Vechielssom ligger i början av Waikkii mycket bra bräder o dom köper ofta tillbaka dom om du inte har råd att ta med den hem. det var nästan 3 år sen jag var där senast o mycket har säker hänt men men. nnars finns det små local surf shops över allt specielt runtomkring Waikki främs inte på main street.

Logga in för att svara
#10264 Svar: Bradkop hawaii (OAHU)!! 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

socra79
graphgraph

Aloha!

Ett bra ställe som ligger ovanför Waikiki, på väg upp mot Diamond Head Crater, är RV:s. Kan inte vad gatan heter som den ligger på men fråga dig fram.

Ett annat bra alternativ är också att titta in på craigslist.com där dyker det upp nya annonser hela tiden.

Hoppas detta kan vara till någon hjälp!

Niklas

Logga in för att svara
#10265 Svar: Bradkop hawaii (OAHU)!! 18 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Kolla den här länken, det verkar vara ett bra ställe att få tag i brädor.

Passa på och beställ custommade om du ska till Oahu, det finns otroligt kompetenta gubbar där.

www.hawaiisurffactory.com/Index.asp?SessionID=

Logga in för att svara
#10394 Svar: Bradkop hawaii (OAHU)!! 18 år, 2 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Slappo skrev:
Det finns många ställe runt Waikki jag recommenerar Wave Riding Vechielssom ligger i början av Waikkii mycket bra bräder o dom köper ofta tillbaka dom om du inte har råd att ta med den hem. det var nästan 3 år sen jag var där senast o mycket har säker hänt men men. nnars finns det små local surf shops över allt specielt runtomkring Waikki främs inte på main street.

WRV har stängt för länge sedan å finns bara på northshore.

RV suger balle å tar ut ALLDELES för höga beg priser.

Blue planet i waikiki området har hyfsade beg priser, även så vissa butiker på norra. Men ska du köpa beg. bräda här så är det överlägset bästa stället att kolla på craigslist.com under sporting goods eller nått sånt! ALLA kränger sina brädor på craigslist!!!!!!!!!!

Annars håller jag med erik....fixa en custom om du har tid å råd!

Ha de så jäkla kul!

Logga in för att svara
#10411 Svar: Bradkop hawaii (OAHU)!! 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

Tack for alla tipsen guys!!! Hade vart javligt kul och fixat en custom men har tyvarr varken tid lr rad!! Kommer dra till north shore med direkten sa tankte kolla upp WRV, vart pa north shore ligger de?? Sen har ja ju tanken pa att skaffa min forsta shortboard, ha en fish o en mini tanker sen innan! Kan in ge mej lite tipps pa matt osv? e ca 184 lang och vager ca 82 pannor.. Tack pa forhand guys!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!