Facebook data

1
Salusand Locals
#102432 Salusand Locals 12 år, 10 månader sen Stoke: 0

mayhem_kid
graphgraph

Sup fellas!
Felt like somethings been missing outta my life lately, which was when i realised its almost gone 2 years without a wave!
Dock är det ju svårt när man inte ens fyllt 18 så att man kan ta sig till spots o sånt, men det är bara sån jäkla omställning från att ha bott i florida, även om det bara var nått halv år, att när jag kom hem deppa jag som bara ihop

men nu är det så att jag är uppe vid mitt landställe i närheten av salusand och jag drog upp mitt lilla quiver, så till er som kanske känner till stället lite bättre, blir det surfbart nån gång fredag, lördag eller söndag? har följt vindarna o de (kollat nån gång i timmen sen jag kom hit) o det verkar ju böåsa på lite åtminståne väll? Eller, självklart vill jag inte sno nån secret, men om det finns nåra andra spots i övik-umeå området nån kan tipsa om? Är ju svårt att leta vågor o spots när föräldrarna ska skjutsa, o tar gärna emot liknande tips om nån vill dela med sig i sthlm, it aint easy tryin to surf in sweden at this age

Thanks to any answers, you guys are lifesavers for this surf-starved kiddo!
Tacksam för lite tips

Logga in för att svara
#102437 Svar: Salusand Locals 12 år, 10 månader sen Stoke: -3

Gotsurf
graphgraph

de flesta flytt forumet nu för tiden. ist dominerar .. Vi träffas på andra ställen nu förtiden. Skickar dig ett mail ..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!