Facebook data

1
Najs boende i Bali.
#102560 Najs boende i Bali. 12 år, 9 månader sen Stoke: 5

christiansson
graphgraph

Hej! Jag och några vänner ska ner till Bali om några veckor. Vi tänkte hålla oss lite centralt första dagarna (dock inte mitt i kutaträsket). Är det någon som har koll på något chill (inte allt för dyrt) boende vid Legian eller Semyniak?

Logga in för att svara
#102712 Svar: Najs boende i Bali. 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

meltic
graphgraph

Jag funderar på att åka ner nu också om det är någon som har bra tips om ett bra område för just denna perioden och något billigt boende.

Logga in för att svara
#102714 Svar: Najs boende i Bali. 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

meltic
graphgraph

Jag ska för övrigt åka ner själv så om det finns folk där nere som har lust att hänga med en jäkligt taggad hallänning som prioriterar surf på första, andra och tredje plats med en öl på fjärde så hade det varit kul att mötas upp. Funderar på att åka i nästa vecka och stanna till 6-8 aug. Ursäkta om jag hijackade din tråd nu men det känns som att det är lite relaterat i alla fall

Logga in för att svara
#102715 Svar: Najs boende i Bali. 12 år, 9 månader sen Stoke: 6

Angie
graphgraph

Kommer vara på Bali från 31/7 - 1/9 så meltic du får gärna hänga på oss; en annan taggad hallänning och tre Växjöbor!

Logga in för att svara
#102741 Svar: Najs boende i Bali. 12 år, 9 månader sen Stoke: 5

christiansson
graphgraph

Meltic, vi åker nu på lördag och kommer vara där till ungefär 14:e augusti. Jag har ungefär samma ambitioner som du gällande surf, kanske surf på första och andra och öl på tredje. Mina två andra medresenärer har nog inte riktigt det. Vi borde ju alla ses för lite härligt vågåk!

Logga in för att svara
#102762 Svar: Najs boende i Bali. 12 år, 9 månader sen Stoke: 0

dawwg
graphgraph

tjabba! Kuta är ju som sagt jäkligt möö folk men ganska billigt boende. mitt råd är att dra upp till canggu! ca 30 min från kutabeach. svin najs surf å så kan du ju bo på lapoint campet! -->
lapoint.se/surfcamp/indonesien-bali

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!