Facebook data

1
Senaste surf
#102646 Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Snälla berätta om din senaste surf! Jag sitter mitt i landet, så långt från ett surfbryt man kan komma, och jobbar. Alla har semester och vädret är skit. Jag har supersurfabstinens men är säker på att någon vill dela med sig av sin surf! Gärna bilder också

Logga in för att svara
#102653 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Pumpade på Torö igår. Inte lika bra som Midsommarstormen, men bra mycket bättre än förra helgen. Fin kväll med stokad crowd på över 60 pers. Till och med solen tittade fram. Sommarsurf i Sverige... ack!

Logga in för att svara
#102656 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

I´m at Bali Fina surfmornar före vinden sätter igång. Lade in bilder (jävligt små dock) i Bali-tråden.

Logga in för att svara
#102664 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 1

e.d
graphgraph

Fick lite fint sommarsurf igår faktist! Lite över metern och cleant, med 1månads vågtorka så var det som att finna guld! Kastade mig i böljan med 2mm shorty i det 15gradiga vattnet och paddlade för glatta livet på allt som rörde sig. Vilken lycka! Hoppas att det inte går en månad till nästa session.

Ändrat av e.d
Logga in för att svara
#102667 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Underbart! Mera

Logga in för att svara
#102668 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Redax skrev:
Pumpade på Torö igår. Inte lika bra som Midsommarstormen, men bra mycket bättre än förra helgen. Fin kväll med stokad crowd på över 60 pers. Till och med solen tittade fram. Sommarsurf i Sverige... ack!

Wow så du är på Bali Liinus? Fuskigt Såg din Balitråd nu, ser fint ut! Fånga en våg till mig

Logga in för att svara
#102670 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 3

Norrsken
graphgraph

Ok!
Bland surskolor och Bergensare hade jag en fin 2-timmars på Bore i går. Inte mycket tubande vågor men en del låååånga fina turer med longboarden blev det. Fick träningsvärk i benen...
Blev riktigt stokad när facet, gång efter gång, öppnades sig igen och tog mig helt in så jag hoppade av brädan rätt upp på stranden

Logga in för att svara
#102671 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hea skrev:
Redax skrev:

Wow så du är på Bali Liinus? Fuskigt Såg din Balitråd nu, ser fint ut! Fånga en våg till mig

Ska göra det Boka in Bali sen Hea ! Billigt och naaaajs waves!

Logga in för att svara
#102673 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Sist jag surfade var på Jaeren, en solig varm dag med nästan axelhöga ganska köttiga (enligt Jaeren standard) vågor både åt vänster och höger.
Var bara jag en vän och en glad stokad norrbagge ute, vi surfade ett par timmar, utan handskar hela tiden och några vågor och duckdajvs utan luvan på, vilket var lite för kallt! =)

När sessionen började lida mot sitt slut paddla jag in till shorebrajket och försökte få en liten sandtube, slutade med blåmärken på arslet efter hårda landningar på en packad sandbotten, blev nästan tubad (enligt Jaeren standard, haha!) så de va en kul session!

Nu längtar man bara efter en fin dag i vattnet igen! =)

Logga in för att svara
#102678 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Liinus skrev:
Hea skrev:

Ska göra det Boka in Bali sen Hea ! Billigt och naaaajs waves![/quote]

Ja det måste nog blir så inom de närmaste två åren i alla fall Kommer att tillbringa 2 nätter i Jakarta i september, men det hinns nog inte med mycket surf. Hur länge blir du där? För alltid?

Logga in för att svara
#102679 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

e.d skrev:
Fick lite fint sommarsurf igår faktist! Lite över metern och cleant, med 1månads vågtorka så var det som att finna guld! Kastade mig i böljan med 2mm shorty i det 15gradiga vattnet och paddlade för glatta livet på allt som rörde sig. Vilken lycka! Hoppas att det inte går en månad till nästa session.

Underbart! En månad är ju rena lyxen ju Själv har jag inte surfat sen Marocko i Januari.

Logga in för att svara
#102680 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Redax skrev:

Såg lite bilder från midsommar stormen, såg riktigt bra ut!

Logga in för att svara
#102681 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Norrsken skrev:
Ok!
Bland surskolor och Bergensare hade jag en fin 2-timmars på Bore i går. Inte mycket tubande vågor men en del låååånga fina turer med longboarden blev det. Fick träningsvärk i benen...
Blev riktigt stokad när facet, gång efter gång, öppnades sig igen och tog mig helt in så jag hoppade av brädan rätt upp på stranden

Norge rockar!!! Precis en sån surf skulle jag kunna tänka mig just nu

Logga in för att svara
#102682 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Så här såg alla ut när dom gick upp på torö igår!

Logga in för att svara
#102687 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Vackert.

Logga in för att svara
#102688 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hea skrev:

Ja det måste nog blir så inom de närmaste två åren i alla fall Kommer att tillbringa 2 nätter i Jakarta i september, men det hinns nog inte med mycket surf. Hur länge blir du där? För alltid?[/quote]

Jag drar hem nästa fre, efter en månad här. But u kind of want to stay

Logga in för att svara
#102689 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

lågvatten sista halvtimmen på uluwatu igår kväll, gubbe+ på seten. fick några halvtorra på racetracks. 10 pers i vattnet... lång revdans tillbaks till grottan.

Logga in för att svara
#102691 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Danne skrev:
Så här såg alla ut när dom gick upp på torö igår!

Pure Stoke!!!

Logga in för att svara
#102692 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Underbart!!! Mera! Mera! (jag jobbar fortfarande)

Logga in för att svara
#102693 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 6

freddyo
graphgraph

Surf i mäktig dimma på Österlen i fredags. Fina långa åk med longboard. Höll på att dö av värmeslag i vinterdräkten dock.

Logga in för att svara
#102694 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 7

mr webber
graphgraph

kör en roadtrip längs skånekusten och campade i varberg i början på veckan och fick lite morgonsurf i små roliga vågor. vi va bara 3 pers ute och lattja! =)

Logga in för att svara
#102695 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

D e stoke!!

Logga in för att svara
#102701 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 3

muminmia
graphgraph

jag fick surfa med delfiner när jag var på arbetsresa i LA förra veckan. Fantastiskt. Har några bilder på min blogg (i min surfprofil här på surfsverige) där jag brukar skriva in senaste surf (bra att ha när man som du sitter fast i jobbet och behöver nåt för att bli på bättre humör). Inte så bra bilder på när jag surfar dock, svårt när man själv är i vattnet...

Logga in för att svara
#102707 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

muminmia skrev:
jag fick surfa med delfiner när jag var på arbetsresa i LA förra veckan. Fantastiskt. Har några bilder på min blogg (i min surfprofil här på surfsverige) där jag brukar skriva in senaste surf (bra att ha när man som du sitter fast i jobbet och behöver nåt för att bli på bättre humör). Inte så bra bilder på när jag surfar dock, svårt när man själv är i vattnet...

Tack för den inspirationen muminmia Trevlig blogg!!!

Logga in för att svara
#102708 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 11

carlos
graphgraph

Från Gotland.
solnedgångssurf i oljeblankt vatten med fru
cleana midjehöga högrar i tisdags på klassisk point som precis funkade.
laddar för en lovande lördagsmorgon

Logga in för att svara
#102716 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Oj oj oj...

Logga in för att svara
#102718 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Surfade 2 timmar igår på Varbergs best kept secret helt själv o axelhöga vågor i seten Körde på en trasig 6´6 thruster med mitt fenan av och silvertejp överallt hehe.. Men man får ta det som finns när det vankas surf...

Logga in för att svara
#102721 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Var väl på Torö i Tisdags på det "hemliga" stället....

Drar till Arugam Bay nu. Hej då!

Logga in för att svara
#102727 Svar: Senaste surf 12 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

wow verkar vara vågor lite här och där! Tack för att ni delar och inspirerar

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!