Facebook data

1
Dingad nos
#10274 Dingad nos 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Hellou... tog med brädan från CostaRica. Å helt otippat va det inte att den gått sönder lite...

Tippen på nosen har "knäckts".. har nån erfarenhet av en sådan lagning... asså då e det precis vid tippen eller slutet på diamond tippen som sitter på....

Känns inte som jag pallar lämna in den för lagning då den som verkligen kan detta gör det antagligen på 30 min

Logga in för att svara
#10296 Svar: Dingad nos 18 år, 1 månad sen  

WaveyGravey

DePontes har tydligen bra priser på sånt - kan vara värt ett slant att låta en proffs laga det. Innan duhinner hitta rätt material, plats och fix så går det garanterat en halv dag?

Logga in för att svara
#10303 Svar: Dingad nos 18 år, 1 månad sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

KayP skrev:
Hellou... tog med brädan från CostaRica. Å helt otippat va det inte att den gått sönder lite...

Tippen på nosen har "knäckts".. har nån erfarenhet av en sådan lagning... asså då e det precis vid tippen eller slutet på diamond tippen som sitter på....

Känns inte som jag pallar lämna in den för lagning då den som verkligen kan detta gör det antagligen på 30 min

tja kayp. jag kan fixa det åt dig. dra ett mail vetja.

Logga in för att svara
#10315 Svar: Dingad nos 18 år, 1 månad sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

kman är nog en av få i sverige som jobbat som dingfixare i australien på heltid

Logga in för att svara
#10326 Svar: Dingad nos 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

rebaluzi
graphgraph

De är ganska lätt att fixa själv... Men de tar ju tid att fixa det själv, om de ska bli bra.
Plus att det kostar inte SÅ mycket mer att ha någon som gör jobbet åt dig. Ja menar lägga till 1 hundring eller två. Då får du det gjort bra och du slupper allt klad, heheh....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!