Facebook data

1
Stor Tasmanien
#10279 Stor Tasmanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Här är en våg som har kraft..kolla på filmen

Man ser att det finns åtminstone en som paddla in!!! Vilken våg med stegar och allt..
FILTHY MATEB)

Logga in för att svara
#10280 Svar: Stor Tasmanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Auer
graphgraph

Den e grym den vågen. Tror jag sett de där klippen för något år sedan men jag minns inte killen som paddlade in. Det var ju faan i mig den största av alla vågorna i klippet. Vet du vem den hjälten va?
//Auer

Logga in för att svara
#10281 Svar: Stor Tasmanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Shipstearns bluff.... Serious wave....
Tror det är extra materialet på "Passion pop" där hela session är med...

Logga in för att svara
#10282 Svar: Stor Tasmanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Auer skrev:
Den e grym den vågen. Tror jag sett de där klippen för något år sedan men jag minns inte killen som paddlade in. Det var ju faan i mig den största av alla vågorna i klippet. Vet du vem den hjälten va?
//Auer

Tror det är Laurie Towner... Första gången han surfar där och regeln är så att innan man får towa-in måste man paddla...

Logga in för att svara
#10299 Svar: Stor Tasmanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Sicken jävla take-off på gubben när de skriker "go go go go", hårigt. Var ligger detta, vart över hela Tazzie och det påminner lite om "The bluff" i nordost i närheten av Launceston, fast klippan ser lite vassare ut än jag minns den.

Logga in för att svara
#10308 Svar: Stor Tasmanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Daniel skrev:
Sicken jävla take-off på gubben när de skriker "go go go go", hårigt. Var ligger detta, vart över hela Tazzie och det påminner lite om "The bluff" i nordost i närheten av Launceston, fast klippan ser lite vassare ut än jag minns den.
Shipsterans bluff ligger nere i söder och plockar upp alla riktigt råa swell.... Förbi Hobart nere på spetsen, syd ost kanse man till och med skulle kunna säga....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!