Facebook data

1
Inkommande vågor på Torö Stenstrand?
#102971 Inkommande vågor på Torö Stenstrand? 12 år, 8 månader sen Stoke: 0

mille9393
graphgraph

Tja!

Nu är det så att jag blev ruskigt sugen på att börja surfa lite igen....Behöver därför hjälp av er på Surfsverige för att läsa av prognoser och kunna avslöja om det kommer vara surfbara vågor eller ej under dom inkommande dagarna.

Skulle vara grymt bussigt då jag noll koll om vindar och liknande grejer!

*Förresten* Finns det någon hemsida liknande Windgury.cz där det står hur stora vågorna kommer vara på ett ungefär vi en specifik plats?

Logga in för att svara
#102972 Svar: Inkommande vågor på Torö Stenstrand? 12 år, 8 månader sen Stoke: 9

tullkyckling
graphgraph

Kul att du har drivet!
Mitt tips är en trestegsraket: 1. Titta på SMHI.se om det blåser. 2. Ta buss eller bil och åk mot vinden tills det kommer kust och hav. 3. Upprepa steg 1 & 2 tills önskat resultat uppnås. Lycka till! Ps. Om du behöver bräda också finns det många fina på marknaden just nu.

Logga in för att svara
#102974 Svar: Inkommande vågor på Torö Stenstrand? 12 år, 8 månader sen Stoke: 0

Jdalle
graphgraph

Annars kan du ju kika på någon av de andra två trådarna på förstasidan här på forumet som behandlar samma fråga alternativt söka på forumet.

Det behövs ganska kraftig sydlig eller sydväst vind i några timmar för att det ska bli vågor!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!