Facebook data

1
Frakte brett fra Stockholm til Oslo
#103320 Frakte brett fra Stockholm til Oslo 12 år, 8 månader sen Stoke: 2

frakono
graphgraph

Hei,

Planlegger og kjøpe et brett fra surfmarknaden her. Brettet er i Stockholm, men jeg er lokalisert i Oslo. Med deres ekspertise er jeg sikker på at det finnes noen svar!

Noen som har tips om hvor, hvordan og pris på frakt til Oslo? Har tenkt litt på og få det ombord på et tog, men jeg klarer ikke å finne de riktige kontaktene for å få dette til.

Mvh,
Fredrik

Logga in för att svara
#103321 Svar: Frakte brett fra Stockholm til Oslo 12 år, 8 månader sen Stoke: 2

LPJ
graphgraph

Hej, har ingen erfarenhet av att skicka till Norge men kolla här: Jag gjorde en fraktfråga från post nr. 11358 Stockholm till post nr. 0025 Oslo, paketvikt 6 kg längd 210 cm, bredd 60 cm, höjd 10 cm på: www.fraktjakt.se. Resultatet blev Fedex Express, kostnad 11553,94 kr

Om du tar bussen Oslo-Sthlm fram och tillbaka över en dag, så kostar det ca: 450-500:-

Jag hade gärna hjälpt dig men bor 9 mil söder om Göteborg!

Mvh Ulrik

Logga in för att svara
#103342 Svar: Frakte brett fra Stockholm til Oslo 12 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

bussgods.se (skickar ofta med Swebus bussarna) skickar inte till Oslo men om du ringer Swebus och är trevlig som bara den är det inte omöjligt att en person kan lämna brädan till busschauffören i Stockholm och en annan person hämta den i Oslo!
Lyckades göra så med en snowboard utrustning en gång, och jag betalade vad det kostade att åka buss för en person enkel väg, 399 sek.

Bara slå på charmen å prova. . .
0771-218 218 och så bestämmer du restid och frågar vilken chaufför som kör så ringer du han å charmar på, köper en biljett och kallar surfbrädan för ditt namn. Den kanske t.o.m får en stol inne på bussen! =)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!