Facebook data

1
Hej Hej!
#103486 Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 3

Davidasurfear
graphgraph

Jag studerar svenska men jag behöver mer tid, so I am going to continue in english
I have had many surf days here and there since I moved to Sweden. I am really happy to find in Sweden a surf comunity. So just say HI to everybody!! Hope see you after a duckdiving!!

Logga in för att svara
#103487 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Hej!
Den svenska grammatiken kan vara svår men detta forum kan du få öva upp dig på genom att skriva det som du för närvarande kan. Surftermer skriver vi dock på originalspråket. If you don't understand me go to translate.google.se/ or use your lexicon.

Where are you from?

Logga in för att svara
#103488 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 0

Liquid_ice
graphgraph

Hej!
The same for me!
I am really to discover the surf world in scandinavia, I am from France and overthere it's very famous, but I couldn't imagine so much glide spirit here too!
aloha
Tristan

Logga in för att svara
#103489 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 0

Liquid_ice
graphgraph

Förlot mig, nu ska jag skriva pa svenska!

Ändrat av Liquid_ice
Logga in för att svara
#103492 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

You can skriv in english också davId om du vill but its good to träna din svenska here
on the surf site därför ingen skrattar at you och alla är nice!

Logga in för att svara
#103495 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

RATMAN skrev:
You can skriv in english också davId om du vill but its good to träna din svenska here

Jag brukar lægga mærke till att folk blir rættade i sin stavning, tænkte att det ær væl bra men tænkte sen att det handlar ju inte om det hær utan om surf. Nån kanske har dyslexi liksom men vill ændå prata surf, då borde han / hon ju få gøra det utan att bli rættad i sin stavning før det har nog hænt några ggr førr å kan bli jobbigt om man inte kan læra sig.

Åså att man petar å pekar vid minsta anledning verkar som ett "showoff" beteende mer æn ett "dela å læra" beteende. Det handlar om tonen man talar i, ! istællet før . tex.

Låt facebook va så, SS måste va nice før det ær det sista internet hænget jag personligen orkar vara med i!

Stay fly. . .

Logga in för att svara
#103507 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 3

Davidasurfear
graphgraph

Jag är fran Barcelona. Okej, jag ska försöka att skriva på svenska med dig. Är sant, här är surfa, inte grammatik, tack!

Logga in för att svara
#103509 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 9

pennywize
graphgraph

Catalunya surfer välkommen!

Logga in för att svara
#103514 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

marQs skrev:
RATMAN skrev:

Jag brukar lægga mærke till att folk blir rættade i sin stavning, tænkte att det ær væl bra men tænkte sen att det handlar ju inte om det hær utan om surf. Nån kanske har dyslexi liksom men vill ændå prata surf, då borde han / hon ju få gøra det utan att bli rættad i sin stavning før det har nog hænt några ggr førr å kan bli jobbigt om man inte kan læra sig.

Åså att man petar å pekar vid minsta anledning verkar som ett "showoff" beteende mer æn ett "dela å læra" beteende. Det handlar om tonen man talar i, ! istællet før . tex.

Låt facebook va så, SS måste va nice før det ær det sista internet hænget jag personligen orkar vara med i!

Stay fly. . .

Var det någon som klagade här och nu eller?? SS:s lille polis

Logga in för att svara
#103518 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Ratman skrev att ingen skrattar och alla är nice, med hans inlägg citerat skrev jag att jag lagt märke till en form av beteende som jag och kanske fler finner lite löjligt å tråkigt så för att kanske förbättra stämningen, dock med risk för att försämra den berättade jag vad jag hade uppmärksammat.

Hajjaru, det Ratman skrev tycker inte jag stämmer alla gånger, så jag påpekade det.

För ett svar på din fråga behöver du bara läsa mitt inlägg igen.

Mao, en onödig fråga eftersom svaret redan finns skrivet här ovanför.

Att jag blev lite polis eller moral predikare beror på att det om dyslexi hände en god vän i ett träningsforum å han blev efter ett tag irriterad å sen lite ledsen åså gick han ur forumet, han menade att det handlade ju om träning å folk förstod vad han menade men höll ändå på å rätta han efter noter, å hade han kunnat lära hade han ju gjort det under de 12 år i skolan, att han borde skrivit ut att han hade det kan man tycka men det kanske inte är så lätt eller kul alla gånger. Det handlade som sagt om träning å inte språkkunskaper.

Ändrat av marQs
Logga in för att svara
#103519 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Att jag är trådtjuven. . . hehehe, de kom jag på själv.

Å om du e smart så har du en chans att klippa mig. . .

Ändrat av marQs
Logga in för att svara
#103521 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 3

Davidasurfear
graphgraph

Tack pennywize!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!