Facebook data

1
Hej Hej!
#103486 Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 3

Davidasurfear
graphgraph

Jag studerar svenska men jag behöver mer tid, so I am going to continue in english
I have had many surf days here and there since I moved to Sweden. I am really happy to find in Sweden a surf comunity. So just say HI to everybody!! Hope see you after a duckdiving!!

Logga in för att svara
#103487 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Hej!
Den svenska grammatiken kan vara svår men detta forum kan du få öva upp dig på genom att skriva det som du för närvarande kan. Surftermer skriver vi dock på originalspråket. If you don't understand me go to translate.google.se/ or use your lexicon.

Where are you from?

Logga in för att svara
#103488 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 0

Liquid_ice
graphgraph

Hej!
The same for me!
I am really to discover the surf world in scandinavia, I am from France and overthere it's very famous, but I couldn't imagine so much glide spirit here too!
aloha
Tristan

Logga in för att svara
#103489 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 0

Liquid_ice
graphgraph

Förlot mig, nu ska jag skriva pa svenska!

Ändrat av Liquid_ice
Logga in för att svara
#103492 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

You can skriv in english också davId om du vill but its good to träna din svenska here
on the surf site därför ingen skrattar at you och alla är nice!

Logga in för att svara
#103495 Svar: Hej Hej! 12 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

RATMAN skrev:
You can skriv in english också davId om du vill but its good to träna din svenska here