Facebook data

1
Beslutångest.
#103932 Beslutångest. 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

yssi
graphgraph

Folkens, jag skall åka på min förste surftrip og har svårt å bestemma vart jag skall åka nånstans.
Tenkte åka feb-mars og väre borte i 1mnd. Har kollat på Costa Rica, Bali og Australien.
Vill jo ha bra surf men også med tanke på att jag åker själv, vill man ha roligt häng oxo.

Ändrat av yssi
Logga in för att svara
#103934 Svar: Beslutångest. 12 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Hawaii.

Logga in för att svara
#103936 Svar: Beslutångest. 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

abbebe
graphgraph

Australien var otroligt vänligt. Byron Bay är ju rena drömmen om man bara vill surfa, softa och hänga med sköna dudes från hela världen. Dock så finns det mycket att se i Australien (när man ändå är där dvs.), så kanske Bali skulle passa bättre?

Logga in för att svara
#103939 Svar: Beslutångest. 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
graphgraph

aus e dyrt, men kanske stället där du träffar mest folk dock. Men folk träffar man alltid på sina resor. Bali e kasst, det blir mest att man travar runt för sig själv, inte lika soft surf där heller. kuta lombok e nog bättre isof. Costa rica kan jag inte yttra mig om men det ska ju va najs som satan

Logga in för att svara
#103948 Svar: Beslutångest. 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

yssi
graphgraph

Ånej.. Kjente mig litt klokare efter ditt svar abbebe, tänkte samma sak faktisk. Om man enda skall åka til Aus, vill man se litt mer.
Men så kom du Persone med ditt svar, så var jeg tilbake på square one

Logga in för att svara
#103951 Svar: Beslutångest. 12 år, 6 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

pesone skrev:
Bali e kasst
inte lika soft surf där heller.

ok...du har uppenbarligen inte så mycket koll, pesone....

till OT - åk till bali och gör dig hemmastadd där, sen när du har "tröttnat", om det nu går att göra, så utforska resten av indo. lombok, java etc. sen skulle du av någon anledning inte gilla landet så e inte Aus långt borta.

peace!

Logga in för att svara
#103992 Svar: Beslutångest. 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

gameness
graphgraph

Hej tänkte samma sak som dig och har heller aldrig vart i Bali eller Costa Rica. Har provat på surf några gånger men bara i Europa.
Funderar på att åka till lapoints surfcamp på Bali. ser riktigt nice ut. Vi kanske kunde hooka upp och stråla samman?! Alltid kul att träffa nya människor.....

Logga in för att svara
#103993 Svar: Beslutångest. 12 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hahahahahaha.. Snacka om raggningsreplik.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!