Facebook data

1
Ett par frågor om Fuerte Ventura
#104019 Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 6 månader sen Stoke: 0

jompa
graphgraph

Hej! Funderar på fuerte i vinter, februari och mars antagligen. Och söker därför lite tips om sidor eller personer som hyr ut lägenheter till bra priser.

Gärna lite tips om ställen som funkar för surf och familjeliv då jag åker med fru och två småbarn.

Morro del jable ligger bra till hos tjejen, hur är surfen där?

Tack på förhand.

Logga in för att svara
#104021 Svar: Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 6 månader sen Stoke: 1

vänersurf
graphgraph

D e ju mest all inclusive hotell där nere o surf finns d knappt ngt under den tiden. Ska du surfa så r d norra delen som gäller. Corralejo r en trevlig stad o bo i, d finns ca 3 bryt i staden o hyr du bil finns d hur många bryt som helst runt norra kuststräckan.

Logga in för att svara
#104023 Svar: Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 6 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Åk för fan inte till Morro Jable.. Mysigt för en dagstur men inte mer. Dock finns det mkt surf på sydspetsen men där finns även de värsta localsen och du måste ha bil för att ens komma i närheten av dom. I Corralejo i norr har du gåväg till flera spots, mkt mer barnvänligt och mer att hitta på.
I Corralejo finns spotsen El Muelle, Harbour right, Twatts reef, Rocky point och båt till Lobos. Orkar du dessutom gå 30 min åt de olika hållen har du en hel del spots till!
Lägenheter finns det väldigt många av dock behövs det papper på det mesta därnere om ni skall hyra billigt såvida man inte betalar allt på en gång. Ring annars Morten och Bianca på 0034928866272 de har flera lägenheter varav jag bott i 3 av dom. Kan hända att Sylvia svarar men hälsa från Johan så e det chill!
Lycka till

Logga in för att svara
#104037 Svar: Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Vänersurf snackar gojja, surfsäsongen där nere håller i sig tom mars, so have fuuun

Logga in för att svara
#104041 Svar: Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 6 månader sen Stoke: 1

vänersurf
graphgraph

Jag menar att d r mer consistent uppe i corralejo LIINUS!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#104044 Svar: Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Jaha

Logga in för att svara
#104116 Svar: Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 6 månader sen Stoke: 3

mariapetersson
graphgraph

surfen här funkar året runt.
men jag hade nog hållit mig här uppe runt north shore , i corralejo, lajares eller cotillo.

Jag kan maila dig några kontakter för billigt boende här uppe i norra delen..

Logga in för att svara
#104859 Svar: Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 4 månader sen Stoke: 0

Tarpgaard
graphgraph

Hej, jag behöver en lägenhet till två vuxna och två barn i Corralejo i vinter. Vi åker den 21e jan och hem den 4e mars.

Nån som har något tips att dela med sig av? Tack.

Logga in för att svara
#104896 Svar: Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 4 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

@tarpgaard tyvärr ingen lägenhet men kommer vara med familjen i Corralejo 21/1 i två veckor och vore trevligt med lite surfsällskap. Åker med Ving från Malmö den 21:a. Maila eller messa, 0732439720 johan@galveston.se

Logga in för att svara
#105047 Svar: Ett par frågor om Fuerte Ventura 12 år, 3 månader sen Stoke: 1

Gurra_G
graphgraph

Åker till Fuerteventura den 22-29 Januari med tjejen. Vi kommer bo i Corralejo och tar gärna sällskap till surfet maila eller messa, 0702-8227750 (erikson.gustav@gmail,com)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!