Facebook data

1
Surf i Norrland!?
#104190 Surf i Norrland!? 12 år, 5 månader sen Stoke: 0

wessborg
graphgraph

Tjenare!

Har nyligen flyttat från den underbara västkusten och hamnat i Kramfors (Västernorrlands län). Jag tänkte höra här om folk känner till några sköna spots runt om i Norrland som man kan spana in.

Flera av mina vänner här uppe vill gärna följa med och känna på den svenska surfen också, så jag undrar även över om ni känner till något hak där man kan hyra våtdräkt och bräda.

Cheers!

Logga in för att svara
#104191 Svar: Surf i Norrland!? 12 år, 5 månader sen Stoke: 11

Frankie
graphgraph

Pluggar du i kramfors eller vad gör du där? Jag bor på sandö till i januari sen flyttar jag hem till stockholm igen.

Finns gott om ställen häromkring att åka ut till. Det mest kända torde vara smitingen i härnösand eller salusand norr om övik.

"Hak" att hyra grejer hos är det dessvärre ont om. Tror inte det skulle vara speciellt vinstdrivande här uppe =) Har du egna grejer?

Logga in för att svara
#104192 Svar: Surf i Norrland!? 12 år, 5 månader sen Stoke: 9

våt dräkt
graphgraph

Bräda kan man hyra på hang loose i sönsvall.
Vet inte om dom hyr ut dräkt...

När dom släpper på vatten i dammen i Sollan kan det nog bli en stående våg där innan bron.
Hör med kraftbolaget när det är dags....

Logga in för att svara
#104193 Svar: Surf i Norrland!? 12 år, 5 månader sen Stoke: 0

wessborg
graphgraph

Frankie: Jag pluggar SMO på Sandö (HT-12). Trist för mig att du är klar nu när så desperat letar härligt folk att surfa med. Ska dock spana in Smitingen. Salusand känner jag till (Norrlands Hawaii haha). Hoppas att stöta på dig på skolan nu då. Om inte annat ses vi när det innebandyturnering och Julbord hoppas jag

Våt dräkt: Kollade Hang Loose och dom hyr ut dräkter också. Aldrig surfat i någon kanal, så det måste testat

Tack för svaren grabbar. Ni gjorde vintern en aning roligare för mig

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!