Facebook data

1
Hej hallå:) ang surf spots i sverige.
#104236 Hej hallå:) ang surf spots i sverige. 12 år, 5 månader sen Stoke: 0

bräädtom
graphgraph

Det är så jag är en en biten wakeboard åkare som nu är i australien börjat surfa endel mellan wakeboard dagarana. vart e bra ställen i sverige att åka till? jag bor i linköping när jag e i sverige. kanske någon mer som bor i linköping eller runt där som gillar surfa. och kanske vill ha en till surfkompis hör gärna av er o berätta om shysta spots. Jag är nybörjare/ medel ungefär tror jag.

Logga in för att svara
#104238 Svar: Hej hallå:) ang surf spots i sverige. 12 år, 5 månader sen Stoke: -3

Gotsurf
graphgraph

Det finns en medlem här på forumet som heter IST - hon är mycket hjälpsam angående det mesta och bor typ i Linköping eller så ...

Logga in för att svara
#104241 Svar: Hej hallå:) ang surf spots i sverige. 12 år, 5 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Åh Australien!!! Vilka surfspot använder du där?

Angående fina Linköping så passar det ju perfekt att du söker efter dina surfpolare i en av Linköpings universitets studentföreningar. Det var någon forumtråd om den tidigare här, tror att den hette Liu Water Wind .

Jag bor bara 20mil från Linköping men det är ju typ där speciellt om man tidigare har erfarenhet av att bott i något av de norra svenska landskapen någon gång.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#104415 Svar: Hej hallå:) ang surf spots i sverige. 12 år, 5 månader sen Stoke: 0

bräädtom
graphgraph

tack för svaren:) jag surfar på gunamatta phillips island såklart lite på point leo! 20 mil är ju inget . hur ofta surfar du i sverige? ja just det jag cocha dom i wakeboard i våras:D

Logga in för att svara
#104434 Svar: Hej hallå:) ang surf spots i sverige. 12 år, 5 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Ist har aldrig surfat så svaret på den frågan är ALDRIG!

Logga in för att svara
#104435 Svar: Hej hallå:) ang surf spots i sverige. 12 år, 5 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Bräädtom De vågorna i gunnamatta såg ju härliga ut, kikade på en bild på google. Aha vad kul att du kan coacha i wakeboard. Finns det nån special wakeboardpark där i Victoria som du besöker?
Blir väl några gånger surf per år i Sverige mestadels på västkusten för mig, har inte surfat i Östergötland ännu eftersom jag inte letat tillräckligt där hehe. Vinden finns ju där men vågorna från Roxen e ju små, de största blir ju typ vid Bergs slussar när vattnet släpps på. ...Fortsättning följer i din gästbok.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!