Facebook data

1
Vik den 25/11 var ni där?
#104584 Vik den 25/11 var ni där? 12 år, 4 månader sen Stoke: 0

mats_vik
graphgraph

Hej tänkte höra om någon var i Vik på Österlen söndagen den 25/11 och testade lyckan bland vågerna. Jag var där någon gång mellan klockan 14:00 och 16:00 gick väl så där tyckte jag. Jag tänkte bara höra om där var någon annan som var där, jag blev nämligen av med min kamera en canon powershot d10. Så om någon har sett den eller hittat den så ja...går det fint att skriva här
tack på förhand / Mats

Logga in för att svara
#104622 Svar: Vik den 25/11 var ni där? 12 år, 4 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Ajajaj illa illa...har inte sett nån tyvärr. Blev den kvarglömd eller ???? Kan tipsa de som var där om de vet nåt?

Logga in för att svara
#104626 Svar: Vik den 25/11 var ni där? 12 år, 4 månader sen Stoke: 0

mats_vik
graphgraph

Hej ErikG Kvarglömd nej inte direkt... Jag hade halv gömt kameran i en rödpåse under en av fiskebodarna på norra sidan av hamnen ( alltså mot Stenshuvud ). När jag gick upp från vattnet lite i fyra så var inte kameran där jag hade lagt den. O ja det var ju inte jätte mycket folk i Vik den dagen så lite skumt är det. Precis när vi gick ner så hälsade jag på en tjej och en kille som stod under ett paraply och tittade på en kille som låg ute ivattnet på sin bräda. Sen när jag hade hoppat i så såg jag killen och tjejen stod vid boden där kameran låg för att ta skydd mot regnet. Sen såg jag väl ett gamalt par som gick längs med kusten en bit. Men jag kan ha missat någon som kan ha varit där. Hoppas att någon har tagit och trott att någon glömt den där..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!