Facebook data

1
Nan som vill bli min surf kompis?
#104631 Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

jag flyttar till gbg i januari... Kanner inte en nda!
Nan som vill bli min surf kompis? Invita mig till gbg surf comunity jeej!

Jag kan oxa tanka mig spela squash och tennis forresten....
Och typ dricka vin osv ocksa.. Ja hanga typ

kraam pa er

Logga in för att svara
#104640 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Du kan ju kolla in presentationen på publishme.se/profile/surfaretjejer.blogg.se/ och sen klicka dig vidare till sidan och fliken "Länkar" som visar vägen till samlingspunkten på facebook. Finns många från Gbg som gillar att hänga/leka/surfa/resa där surf på något sätt är det gemensamma fokuset.

Logga in för att svara
#104643 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

e IST skrev:
Du kan ju kolla in presentationen på publishme.se/profile/surfaretjejer.blogg.se/ och sen klicka dig vidare till sidan och fliken "Länkar" som visar vägen till samlingspunkten på facebook. Finns många från Gbg som gillar att hänga/leka/surfa/resa där surf på något sätt är det gemensamma fokuset.

Like!

Logga in för att svara
#104647 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

det där är total BS - ett hjärspöke av ist som behöver bekräftelse och känner tillhörighet och passar nog ni två väldigt bra!! Varsågo!! Hahaha!!

Logga in för att svara
#104648 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

döpp om sidan till sörfbitches bara!!

Logga in för att svara
#104649 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Fan IST du har verkligen koll på ALLT! Hahaha..

Logga in för att svara
#104656 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

BillyTheKid skrev:
döpp om sidan till sörfbitches bara!!

Åhh jag e trött på dig super Ahole...
Du är bara avis för att du inte kan surfa... Och tjafsa inte emot nu.
Det är som jag säger tills motsatsen är bevisad...

Puss å Kraam

Logga in för att svara
#104660 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

Kom ner till Maroko i vinter kan du visa dina färdigheter då!! Och jag mina. Hur är du i sänghalmen förresten??

Logga in för att svara
#104665 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

BillyTheKid skrev:
Kom ner till Maroko i vinter kan du visa dina färdigheter då!! Och jag mina. Hur är du i sänghalmen förresten??

Ska jag mina fardigheter nar det ar du som inte kan surfa? Hmmm
Kan du forklara varfor du drar in sa mycket sex i detta surf forum?

Logga in för att svara
#104668 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

Hur länge sedan var det du hade en lång och skön session?

Logga in för att svara
#104673 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

elinn skrev:
e IST skrev:

Like!

Har inte sett ditt namn bli medlem ännu men däremot har det dykt upp ca 20 nya pers till nätverket sedan min post här. Vet inte om det finns nåt samband men tycker i alla fall att det e kul med all dess inkludering och tillhörighet som uppstått.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#104674 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -3

Gotsurf
graphgraph

du ljuger så du tro på det själv ist

Logga in för att svara
#104676 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Gotsurf skrev:
du ljuger så du tro på det själv ist
Verkar som om du behöver bevis för att tro på mig. Helt okej att du kräver det då jag vet att många personer sätter logiken främst för att få känna trygghet i denna värld som kan vara rätt förvirrande ibland. Jag gillar dock samband samt att tro på att saker hör ihop fastän inte alla saker är bevisade.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#104677 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

IST skrev:
elinn skrev:
e IST skrev:

Like!

Har inte sett ditt namn bli medlem ännu men däremot har det dykt upp ca 20 nya pers till nätverket sedan min post här. Vet inte om det finns nåt samband men tycker i alla fall att det e kul med all dess inkludering och tillhörighet som uppstått.

Tja, Ja fattade inte riktigt skulle jag ga med i nat? Hittar isof inte lanken.

Logga in för att svara
#104678 Svar: Nan som vill bli min surf kompis? 12 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

elinn skrev:
IST skrev:
elinn skrev:
e IST skrev:

Like!

Tja, Ja fattade inte riktigt skulle jag ga med i nat? Hittar isof inte lanken.

Ja om du ville o det passade dig enligt mitt tips på vart du kan hitta surfkompisar i bland annat Göteborgstrakten. Länken fanns att hitta på bloggen jag skrev om ovanför.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!