Facebook data

1
Ghana!!!!! :D
#104670 Ghana!!!!! :D 11 år, 4 månader sen Stoke: 7

GZaa
Inlägg: 295
graphgraph
offline

Hej!

Om två veckor bär det av till Ghana! Har redan läst mig in på olika ställen, fått hjälp av folk som varit där mm. (tack zafer!) men tänkte att det bästa är kanske att få direkta tips? Jag anländer i Accra ganska sent på kvällen och tänkte stanna där över natten, men sen åka iväg ganska tidigt och försöka pricka av något nära Accra och hänga där tills vännen Helen anländer fyra dagar efter. Finns det någon som har tips på ett boende som jag kan googla direkt? Jag har letat och läst mig igenom en del olika ställen och bo möjligheter men insidertips är ju alltid bäst. Hört att möjligheterna till att hyra bräda är begränsade. Så även tips om detta hade underlättat! Annars släpar jag med mig mina babies, var trots allt inte superdyrt att ta dem med på fluget.

tack tack för hjälpen!!!

Erika

PS: Miche om du läser detta, vad har du för mail? SKickat utan att få något svar! Ds
 
Logga in för att svara
#104698 Svar: Ghana!!!!! :D 11 år, 4 månader sen Stoke: 45

marQs
Inlägg: 636
graphgraph
offline

Vore riktigt kul å få høra om hure ær dærnere!
Hade nummer till en svensk musiker från min hemstad som flyttade ner dit før flera år sen! Jag ska kolla ett gammalt sim kort om jag finner det! Han e riktigt cool faktiskt!
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!