Facebook data

1
Bräduthyrning på Sri Lankas syfvästkust
#104711 Bräduthyrning på Sri Lankas syfvästkust 12 år, 4 månader sen Stoke: 2

Surfingyogini
graphgraph

Hej,
om en vecka beger jag mig till SL:s sydväst kust och kan inte riktigt bestämma om jag ska dra med min egen bräda eller hyra. Vet inte exakt vart jag kommer bo, men säkert ngnstans mellan Midigama och Mirissa, så klurar på om man kan hyra bräda (är ute efter en 7'2 typ) i samtliga hålor och hur stort utbud det isf finns, så tips mottages gärna.

Logga in för att svara
#104717 Svar: Bräduthyrning på Sri Lankas syfvästkust 12 år, 4 månader sen Stoke: 3

bumbum
graphgraph

att hyra bräda där nere är inget jag skulle satsa på.. finns en del ställen som hyr ut brädor men kvaliten brukar inte vara super.. bästa är att ta med egen bräda. om du flyger med sri lankan airlines så får du ta med brädan gratis. Om du absolut vill hyra så är hikkaduwa troligen bästa stället.. finns en del stälen i midigama som har brädor, men utbudet är nog inte så stort.

Logga in för att svara
#104732 Svar: Bräduthyrning på Sri Lankas syfvästkust 12 år, 4 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Finns inte gott om brädor där att hyra. dessutom så vill de ej att tu tar med dig brädorna till andra stränder än där du hyr dem. Finns dock en hel laddning med nys NSP brädor att hyra i Weligama. Rekommenderar dock att ta med dig egen bräda så slipper du bekymmer med dingar osv. Vilka flyger du med? Har du kollat hur mycke de vill ha?

Logga in för att svara
#104733 Svar: Bräduthyrning på Sri Lankas syfvästkust 12 år, 4 månader sen Stoke: 2

Surfingyogini
graphgraph

Tack för feedback, hyrde när jag var i Aurugam bay och det mesta var inte så mkt att hurra för men de hade några schyssta NPS-brädor som var rätt nya, inte så förtjust i smala stickor. Största problemet var egentligen att leachen gick av vid ett flertal tillfällen och det var väl mest tur att inget hände - mer än att det tar lite tid att simma i land...
Är borta en månad, men får ev besök och då blir det nog inte lika mkt surf. Flyger med SAS och vet inte hur mkt de vill ha extra men tror det brukar röra sig kring en tusing. Har en 6'9 hemma men skulle egentligen vilja ha en aningen större, då skillnaden blir rätt stor...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!