Facebook data

1
Tjäna Aussie pengar
#104801 Tjäna Aussie pengar 12 år, 4 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Tja!

Ere nån som är i Australien och är på väg hem eller ska dit på en tripp och vill tjäna pengar. Jag har en väska kvar efter mitt sista boende som jag tamefan inte får hem och det är viktiga grejer som en jobbdator och en extern hårddisk med massa viktiga prylar på som jag måste få hem. Riktigt bra ersättning betalas till den som får med väskan hem. Maila bergander@gmail.com vid intresse. OBS, inget olagligt i väskan!!!

Ändrat av Kman
Logga in för att svara
#104806 Svar: Tjäna Aussie pengar 12 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Jag har 2 vänner som är i Sydney nu och åker tillbaka till Arlanda på tisdag. I vilken stad är grejerna? Ca total vikt?

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#104808 Svar: Tjäna Aussie pengar 12 år, 4 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Tja IST!

Grejerna ligger i Manly, Sydney med Erik "Sandshoe" Lau. Uppskattar det till under 10kg. En dator, en liten extern hårddisk, ett vattenhus, en våtdräkt, nån tröja plus själva väskan vilket är en smidig hyfsat liten rullväska. Jag åker ut till Arlanda och plockar väskan så dom slipper släpa på den om dom vill? Använd gärna mailen då jag får in den i luren direkt och kan svara. Tack IST!

bergander@gmail.com

Logga in för att svara
#104809 Svar: Tjäna Aussie pengar 12 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Insåg som hastigaste idag att utflygningen från Sydney är ju på måndagsmorgonen vid 9.00- tiden alltså om några timmar lokal tid för att sedan landa i Sverige på tisdag. Så jag antar att jag inte hinner koordinera någon logistik angående grejerna med de jag känner. Finns säkert några andra som har mer tid att röra sig med.

Logga in för att svara
#104819 Svar: Tjäna Aussie pengar 12 år, 4 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Stort megasuperduper tack ändå IST!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!