Facebook data

1
Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna?
#104924 Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna? 12 år, 3 månader sen Stoke: 0

Surfdude
graphgraph

Jag har bestämt mig för att flytta till Kanarieöarna. Eftersom min enda anledning att flytta dit är surfningen så vill jag ju självklart bosätta mig på den ön som är bäst lämpad för surfning och som har mest surf kultur. Eller är det kanske ingen skillnad??
Så någon som har koll på detta eller kanske bara en gissning eller en känsla om vad som skulle vara bästa ön att bo på som surfare?

Ändrat av Surfdude
Logga in för att svara
#104948 Svar: Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna? 12 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Fyra dar, har du försmäcktat, utan svar,,,,,
Så, Jocke till din undsättning, kommer, såklart,,,,,
Norra Furte, är mitt val,,,,,

Ändrat av jocke 2.0
Logga in för att svara
#104949 Svar: Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna? 12 år, 3 månader sen Stoke: 1

BillyTheKid
graphgraph

Furte??

Logga in för att svara
#104951 Svar: Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna? 12 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Fy fan vilket bra initiativ

Logga in för att svara
#104952 Svar: Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna? 12 år, 3 månader sen Stoke: 1

vänersurf
graphgraph

Fuerteventura! Satsa på corralejo där r d bra surfkultur. Lycka till!

Logga in för att svara
#104969 Svar: Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna? 12 år, 3 månader sen Stoke: 0

NikFish
graphgraph

Spännande, röstar också på fuerte, dock så har jag även tillbringat 3 veckor på norra lanzarote där det finns en local camping med uteliggare o allt
Vad ska du jobba med?

Logga in för att svara
#104970 Svar: Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna? 12 år, 3 månader sen Stoke: 0

erradude
graphgraph

Jag har surfat på Teneriffa, Gran Canaria och Fuerteventura och måste hålla med ovanstående. Norra Fuerte är bäst! Många bra ställen och Corralejo är en skön stad.

Logga in för att svara
#105043 Svar: Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna? 12 år, 3 månader sen Stoke: 3

turkos
graphgraph

erradude: var på gran canaria? åker dit i april och vore kul att surfa. är det swell varje dag?

Logga in för att svara
#105060 Svar: Bästa ön att surfa på utav kanarie öarna? 12 år, 3 månader sen Stoke: 0

erradude
graphgraph

turkos,
Jag surfade Playa del Hombre på östkusten några dagar i slutet på mars förra året. Funkade helt ok den tiden jag va där! Är dock osäker på hur consistent det egentligen är... Tror dock att det generellt sett är bättre på norra Gran Canaria!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!