Hejsan, hoppas alla haft en bra Jul & Nyår och fått lite surf...
För vårt surfcamp i Norge behöver vi en del personal under året.
Camp Manager: 15 jun - 15 aug alternativt tills stängning 15 nov.
Surfinstruktör: 15 jun - 15 aug alternativt tills stängning 15 nov
Hjälpinstruktör / allt i allo: 15 jun - 15 aug.
Roadtrip från Göteborg & Stockholm: Kan vara allt från ett par helger till en massa resor under säsongen. Viktigaste är att vi får planerat in datumen i god tid.
Kvalifikationer:
Camp Manager: Ansvarig på plats och det kommer vara totalt 7-8 st som jobbar på campet. Så man måste vara strukturerad och vara en bra coach åt övrig personal på campet. Måste inte vara superduktig surfare utan det viktigaste är snarare att man är ordningsam och serviceminded.
Surfinstruktör: Här ser vi gärna en person som surfat en del och får gärna ha jobbat som instruktör tidigare. Men det viktigaste är att du har tillräckligt med erfarenhet och känner dig bekväm med att prata inför en grupp och lära ut surfing till nybörjare.
Hjälpinstruktör / allt i allo: Här är det allt från matlagning, städning och efter lite upplärning vara hjälpinstruktör också.
Roadtrip: Du ska ha kört en del bil och kan jobba ett par helger under säsongen.
På hemsidan finns generell info om Stadt:
lapoint.se/surfcamp/norge-stadt
Är du intresserad av någon av tjänsterna så kontakta mig på
goran@lapoint.se, så ska jag berätta mer om lönevillkor osv.
Om jag svarar lite långsamt på mejlen så beror det på att jag är på Sri Lanka och ute i vattnet och surfar. Så får ha lite tålamod...
Ha det gott,
//Göran