Facebook data

1
VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN
#10522 VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 5

KLANG
graphgraph

I egenskap som SSA's sekreterare har jag blivit ombedd att skicka ut valberedningens förslag till styrelse samt röstsedel. Det är med denna och endast denna blankett som du kan rösta och den skall skickas till valberedningen direkt, inte via styrelsen. Detta är kanske självklart för de flesta men bör dock tydligt poängteras.

Jonas@rockawaybeach.se
christer@resta.se

Ovanstående riktas till de medlemmar som är röstberättigade enligt stadgarna, dessa personer har erhållit ett mail om deras adress är giltig, annars kontakta valberedningen.

SSA har 23 röstberättigade medlemmar.

Hedermedlemmarna
Peter Klang
Jan Ekstedt
Bingt-Inge Eliasson
har ej rösträtt enligt stadgarna.

Valberedningens röstsedel

Ordförande Jesper de Ruvo  Annat förlag____________________
Vice Ordförande Peter Sahlberg  Annat förlag____________________
Sekreterare Göran Sivertsson  Annat förlag____________________
Kassör Max Larsson  Annat förlag____________________
Team Captain Christer Myhran  Annat förlag____________________
Ledamot Johan Cargelius  Annat förlag____________________
Ledamot Jonas Olsson  Annat förlag____________________

Förslag till förändring av styrelsens mandatperiod

Ordförande, Vice Ordförande, sekreterare och Kassör väljs på två års period, med undan tag för Vice Ordförande och Kassör det första valet 2007. Team Captain och ledarmöten väljs årligen. Följande blir att 2007 val till samtliga styrelseuppdrag. 2008 val av Vice Ordförande, Kassör, Team Captain och ledarmöten. 2009 val av Ordförande, Sekreterare, Team Captain och ledarmöten.

Jag röstar ja till detta förslag 

Jag röstar nej till detta förslag 

Årsmötet kommer hållas på Restaurang Sjögräs
Timmermansgatan 24, Stockholm.
Lördagen den 24 mars klockan 13.00

Logga in för att svara
#10524 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 2

Rocky
graphgraph

Vafalls? Det står ju klart och tydligt på SSA's hemsida www.surfforbundet.se att mötet är på Sveavägen:
"Mötet sker lördagen den 24 mars 2007 på Sveavägen 117 klockan 13.00"

Logga in för att svara
#10562 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Binge
graphgraph

Denna information ovan från Peter Klang, är desinformation och bakgrunden till detta kan vi bara spekulera i. För att klargöra vad som gäller, läs den information som SSAs styrelse mailat ut till medlemmarna eller det som står på SSAs officiella hemsida. www.surfforbundet.se . Vill ni ha mer information om vad som gäller och vem som bestämmer vad kontakta våra revisorer, Johan Rosenius och Erik Hultman. Både Johan och Erik är valda av årsmötet. Deras uppgift är att kontrollera styrelsens arbete.

Erik Hultman erikhultman@gmail.com
Johan Rosenius rosse-rosse@hotmail.com

Binge.

Logga in för att svara
#10563 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Fy fan vilken soppa ni har skapat....he he. varför inte hoppa i vattnet och surfa lite i stället....ha ha:lol:

Logga in för att svara
#10572 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

23 medlemmar!! Helt arligt sicket skamt.

(30% av SSA's medlemmar ar styrelse!)

Tack for att man fick tillfalle att aka pa em o vm, for mer av denna SSA soppa ar det inget man vill varken lagga pengar o tid pa.

Harligt forslag med Resta/Nord gubbarna som styrelseord o team captian -da kan de ju sjalva rensa upp skiten de skapar.

(om folk tycker jag ar dryg har, sa ar jag precis upp fran surf och klamt nagra pints...mmm stora svarta skummiga pints.., det var 2 fot offshore)

For dina 100 kronor till SSA kan man kopa 3 pints istallet.

Varfor ar pints battre an SSA?

1. En pint kommer aldrig upp med tomma loften.

2. En pint leverar.

3. En pint bryr sig inte om politik

4. En pint ar god

5. En pint sitter inte pa inte styrelsepost i 14 ar aven om man far vanta lite innan man dricker den.

Na, nu far det va nog med daliga liknelser. Dags for whiskey istallet.

HEj hej

Ratman for President||!!!

Ps ants jjag ska fixa cashen denna vecka ds

Logga in för att svara
#10610 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 4

Hasse
graphgraph

Och svenska surfdokusåpan fortsätter ännu ett varv!

Hur skulle det vara att bilda ett nytt förbund istället med helt ny styrelse? Detta är ju ett stort skämt som det är nu verkar det som.

//H

Logga in för att svara
#10613 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

DEt här är ju inte sant!!! Fav va kul, jag ska slänga ut tv:n o bara hänga här närmsta månaden!!!
Sen undrar man ju som sagt va fan folk gör... det har varit bra surf de tre senaste dagarna på Torö, men det har inte varit mer än en handfull typer där...var är alla?!?!?

Logga in för att svara
#10615 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Logga in för att svara
#10616 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Ursäkta mig, men....

....hade bestämt mig för att INTE kommentera denna cirkus...men vad i H-VETE håller dessa herrar på med???

En maktkamp med så pinsamt genomskinliga "kupp"försök och tarvliga cheapshots kan man möjligtvis ha någon slags logisk förståelse för om det handlade om ordförandeposten i Microsofts styrelse eller att bli vald till President i USA eller någon annan bananrepublik!!

Kan någon balanserad människa därute med insyn i SSA´s verksamhet förklara för en naiv idiot som mig vilka fantastiska fördelar man åtnjuter som medlem i SSA´s styrelse som rättfärdigar denna typ av beteende?? Får man gratis stor stark på någon krog i Huddinge, eller har man gratis Taxitransport till alla secret spots i Mälaren, eller vad F-N handlar detta om!!??

Logga in för att svara
#10627 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

HAHAHA!! Wily, du är ju förfan kung!!

Intressant att Jesper värderade möjligheten att kika på surffilm till 900 svenska riksdaler!!! Helt sjukt!!

Hoppas dom har släppt allt vad "billigare" brädfrakter etc heter, det är att sväva i det blå!!

Jaja, det är är rent nöje!!! Nu ligger tv:n på gården iallafall...

Men nu säger ju Klangen att han vägrar kommentera mera...det var ju lite synd;)

Logga in för att svara
#10628 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Tyckte ändå att detta var det roligaste hittils....;
"Angående röran, vilken röra, vi (jag, Jesper och Krille Hedman, som ni vuxen mobbade ut ur styrelsen) genomförde det händelserikaste året i SSA's historia, vad har du gjort?" - citat klangen.

Om detta var det händelserikaste i SSA´s historia så undrar man ju va fan gubbarna har hållt på med i 20 år?!?!?!?!?
Sen kan jag tänka mig ynkligheten i rösten när han påstår sig ha blivit "vuxenmobbad" HAHAHAHA!!

Det är ju nästan så man skänker en tacksamhetens tår till klangen! Vi saknar dig redan!!!

Logga in för att svara
#10637 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

MY PRESIDENTIAL CANDIDACY SPEECH......

I PROMISE NEVER TO COME TO ONE MEETING EVER...........I'LL BE AT THE PUB IF YOU NEED ME!!

I PROMISE TO NEVER TELL ANYONE ELSE WHERE I SURF (that's why there's never anyone else out where I surf)

I PROMISE TO GET TOTALLY BLIND DRUNK EVERY TIME I'VE HAD GOOD WAVES

I PROMISE TO NEVER DO ANYTHING BUT LAUGH AND HAVE FUN IN THE WATER..ESPECIALLY WHEN MY FRIENDS WIPE OUT AND GET CHUCKED TO THE BOTTOM AND PINNED DOWN ON THE ROCKS.(that includes me getting worked as well HAHAHA)

I PROMISE TO LIVE EVERY DAY TO THE MAX UNTIL THE DAY I DIE...BE IT TOMORROW OR IN 45 YEARS..

In retrospect maybe I wouldn't be a very good president after all..!!!! ahhhhhhhhh fuck it..VOTE ! RATMAN hahahahahahahahahaha..(just joking...DON'T VOTE FOR ME..I'M A NO GOOD.. DOWN RIGHT SLOB ALCOHOLIC WHO IS TOO LAZY TO DO ANYHING BUT SURF....PEACE DUDESB)

Logga in för att svara
#10715 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Det där med att få kolla surfrullar för 900 SEK verkar intressant. Hade gärna sett en ekvation på det. Tycker att det ska ingå ett rabatt kort på vågor också värt 2500 då är det värt det...

Logga in för att svara
#10719 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Säger som jag sa under länken - Hej då SSA.

Ni som gapar och skriker. Lägg ner, byt till annan sport där gap och skrik är mer i linje med själva sporten. Typ tyngdlyftning eller annan aktionfylld aktivitet. Jag behöver inte nämna några namn, alla vet vilka ni är. Ni sabbar för alla. Och nej, det är inte cool att hävda sig som en svullen politiker, se hur det gick för sossarna

Logga in för att svara
#10742 Svar: VIKTIG INFO FRÅN VALBEREDNINGEN 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Borat
graphgraph

Who is this Klang fellow. I see old picture. why he cause so much pain? ants funny gay i have him in next movy.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!