Liinus ja det kan man fråga sig. Hittade heller inga där. Tänkte att de webmästarna kanske hade gömt dem nånstans så jag gick på upptäcktsfärd och klickade runt lite.
Jag hittade en passande länk
live.ripcurl.com/bells-beach-analyzer.html men fattade inte hur det funkade till en början och mitt tålamod sjönk

så jag googlade lite fast där fanns inga svar så kollade ovanstående länk en gång till o den gången fick jag en uppenbarelse

och såg klart.
Under funktionen Heat Analizer så kan du göra dina val för att se hur surfarna tar sina himmelska poäng. Längst ner till vänster ovanför bannern ser du några flikar. Först ser du en flik med texten"Select a division" då kan du välja t,ex Women's event. Sen kommer det upp en ny text till fliken bredvid, "From round" då kan du t,ex välja Semi Final. Den tredje fliken visar texten "From the heat". I detta exempel valde jag att analysera heat 1.
Till en början är skärmen bara svart men efter att du klickat på någon av prickarna som är gröna o blåa som visar surfarinnornas vågor så börjar reprisen. Det går även att klicka på någon annan av de gråa ikonerna som visas under prickarna, då laddas annat videomaterial upp.
Beroende på din version av Adobe Flash plugin så tar det olika fort att ladda upp filmsnuttarna.