Facebook data

1
Reskompis sökes till surfing ! =)
#105801 Reskompis sökes till surfing ! =) 12 år sen Stoke: 1

dumelaka1337
graphgraph

Tjena ! Kille från malmö som har åkt bräda hela sitt liv och även snowboard. Dock har jag tröttnat på all snö nu och har sagt till mig själv för 4-5 år sen att jag skulle lära mig surfa. Har inte fått tillfälle från nu så. Kanske lite sent ? men jag ska försöka iaf. Så nu är det dags att ta tag i det. Jag söker någon att resa iväg med eller någon som bor utomlands som man kan möta upp(kille eller tjej, spelar inte större roll). Visa/lära en lite och hänga med dricka lite beer och bara ha det bra. Jag är väldigt öppen för förslag vart vi ska ta oss (var som helst på jorden där det e hyffsat varmt) Ett plus e väl om det finns någon skola som man kan gå och lära sig lite.

om ni har några frågor eller tips så skriv gärna

Logga in för att svara
#105802 Svar: Reskompis sökes till surfing ! =) 12 år sen Stoke: 1

dumelaka1337
graphgraph

Ålder 23 år. Kan vara borta från 1v till 8v.

Logga in för att svara
#105816 Svar: Reskompis sökes till surfing ! =) 12 år sen Stoke: 1

Simon Tedenryd
graphgraph

Tjena! Vi är ett gäng surf-grabbar(3st 18 åringar) som ska bege oss till Lapoints surfcamp i Portugal. Vi åker dit den 7juni och stannar en vecka, flyger från Kastrup till Lissabon. Du kan ju haka om du tycker det verkar intressant.
lapoint.se/surfcamp/portugal

Logga in för att svara
#105817 Svar: Reskompis sökes till surfing ! =) 12 år sen Stoke: 9

pennywize
graphgraph

Haka till Sri Lanka i sommar? 8] varma vågor

Logga in för att svara
#105867 Svar: Reskompis sökes till surfing ! =) 12 år sen Stoke: 0

Heiker
graphgraph

Tjo, jag tänkte dra till Biarritz i Frankrike de två första veckorna i Juli typ. Åker med min yngre bror än så länge verkar det som. Vi lär flyga ner då bil är svårt att få tag i.
Vi e 20 och 18 bast, bombar hills på longboards på sommaren och åker snowboard på vintern, dricker bärs året runt. Hör av dej om det låter nice!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!