Facebook data

1
Tips på bra boende Arugam Bay?
#105926 Tips på bra boende Arugam Bay? 12 år sen Stoke: 9

pennywize
graphgraph

Tja! Ska iväg till Arugam Bay i sommar och letar efter sjysst boende som är relativt billigt. Tänkte att det måste finnas några här som varit där förut så är tacksam för alla tips jag kan få!

Reser själv också, så om någon annan ska dit i juli eller är där då och vill ta en bärs eller dela vågor så hör av dig!

Logga in för att svara
#105928 Svar: Tips på bra boende Arugam Bay? 12 år sen Stoke: 1

agps
graphgraph

Hej!

Jag ska åka ditt med min familj från Juni, 11:e till Juli 12:e. Jag letar efter boende tips också.

Kanske vi kan hjälp varandra.

Här är min kontakt: agpsimoes@gmail.com

Tack och jag gärna tar utmaning för delar vågor.

Ha det så bra!

Logga in för att svara
#105932 Svar: Tips på bra boende Arugam Bay? 12 år sen Stoke: 5

christiansson
graphgraph

Tjabba!

Jag och två vänner ska ner dit i maj och toksurfa i tre veckor. Jag gjorde en liten research... ville hitta ett ställe på stranden som var nära mainpoint och som verkar va lite lugnare. Hittade detta: www.facebook.com/samanthasfolly. Tycker det verkar riktigt chill och najs! Så vi bokade..

Logga in för att svara
#105933 Svar: Tips på bra boende Arugam Bay? 12 år sen Stoke: 9

pennywize
graphgraph

christiansson skrev:
Tjabba!

Jag och två vänner ska ner dit i maj och toksurfa i tre veckor. Jag gjorde en liten research... ville hitta ett ställe på stranden som var nära mainpoint och som verkar va lite lugnare. Hittade detta: www.facebook.com/samanthasfolly. Tycker det verkar riktigt chill och najs! Så vi bokade..

Hah! Bokade även in Samantha's Folly i dag faktist. Efter all research jag gjorde så verkade den skönast att bo på, samt att det är rätt billigt om man tar det billigaste "rummet". Väldigt bra recensioner på tripadvisor. www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g3348959-d2388287-Reviews-Samantha_s_Folly-Arugam_Bay_Ampara_District_Eastern_Province.html

Logga in för att svara
#105942 Svar: Tips på bra boende Arugam Bay? 12 år sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Om ni vill bo lite bekvämt och närmast main point så boka upp er med kungen av nynäshamn Tom Petersson på "PJ´s". Är ni ute efter budget och chill så kolla The Beach Hut och försök få tag i ett tree house på stranden. Lycka till!

Logga in för att svara
#105947 Svar: Tips på bra boende Arugam Bay? 12 år sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Tips! Gå upp en timma innan solen går upp å ta en tuk tuk till Okanda, om swellet är hyffsat stort vill säga.... Pointbreak, STORA, men snälla vågor. I stort sätt uncrowded.

*Pssst.....Kman, kan inte jag få bilden du tog i måndags på lilla killen med orange bräda.....please!?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!