Facebook data

1
Hossegor/Biarritz i Höst?
#106293 Hossegor/Biarritz i Höst? 11 år, 11 månader sen Stoke: 0

Lundegren
graphgraph

Tjabba!
Jag undrar om det är någon/några fler än jag som är sugen på att dra ner till Hosse i höst?

Det lutar mot att dra ner dit runt 20september~ i ungefär 2-2.5 vecka eller nåt (är inte så tidsfixerad av mig)
Jag har rest dit ner 2 ggr förrut och det har varit riktigt bra äventyr! Denna gången har min vanliga äventyrskompis tänkt dra till Indonesien, så jag har än så länge ingen reskompis.
Har också varit i Indonesien hela förra hösten.

Jag har en surfbuss som ska lagas innan sommaren är slut så den ska lätt få hänga med ner dit igen så man har sitt boende, sitt triangakök och sen behöver man bara en bräda

Förra äventyret ner dit finns här: www.surfingtrip2.tumblr.com (bli inte avskrämd av allt som kan hända på en sån här resa, det ingår lite spänning när man äventyrar)
Första äventyret ner dit finns här: www.surfingtrip.tumblr.com (obs här var första gången vi någonsin surfade också, det var bara ett rent spontant äventyr för att se om man kan köra genom europa i en -72 kleinbuss + lära sig surfa. Det funkade!)

Tänkte väl göra ungefär liknande och jag har inget emot att köra inom andra platser på vägen ner eller annat. Är helt öppen för förslag, bara jag får ett äventyr o surf å någon som är likasinnad vad gäller att dra på äventyr, glad och en enkel syn på saker och ting

Skriv ett PM om du är sugen på att dra ner dit i höst så snackar vi vidare! peace
Oskar

Ändrat av Lundegren
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!