Facebook data

1
Hur är Agadir i feb-mars?
#106825 Hur är Agadir i feb-mars? 11 år, 9 månader sen Stoke: 0

andenwee
graphgraph

Hej!
Jag funderar på att åka till Agadir i 4 veckor runt februari, mars. Är det någon som varit där runt den tiden, är det bra surf då? Hur kallt är det i vattnet? Mycket folk i vattnet?

Tack på förhand

Logga in för att svara
#106830 Svar: Hur är Agadir i feb-mars? 11 år, 8 månader sen Stoke: 0

JLind
graphgraph

Var i Taghazout 45 minuter från Agadir i två veckor februari-mars i våras, bodde hos surfmaroc (ena veckan i ett "paket" med yoga och surf och andra veckan i delat rum) och vi hade en kanontrevlig upplevelse. Regnade en hel del två av dagarna vilket gjorde att vattnet blev riktigt smutsigt, passade dock oss bra då vi kunde få en paus "i mitten" och turista runt lite.

Vattnet var relativt crowded, mest folk i vattnet på helgerna och lugnare på veckodagarna. Vattnet var runt 20 grader, 25-30 i luften och långa sköna kvällar. Summa summarum: Trevlig upplevelse, spännande land att besöka, massor av glada minnen med hem, trevligt folk, lite minus för regnet och mycket folk på helgerna... Dock finns det ju andra stränder att besöka så om man är lite mer erfaren blir detta säkert ett icke-problem.

*Tjoff*

Logga in för att svara
#106892 Svar: Hur är Agadir i feb-mars? 11 år, 8 månader sen Stoke: 1

bouncybouncy
graphgraph

Hej, jag var också i Taghazout i februari. Jag upplevde inte alls att det var trångt i vattnet. Men ta med en tjock tröja, det var kallt på kvällarna!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!