Facebook data

1
Tips på surf runt Göteborg med omnejd
#106844 Tips på surf runt Göteborg med omnejd 11 år, 8 månader sen Stoke: 0

Sofie
graphgraph

Hej,

Jag började surfa i juni och är helt tagen av det! Var i Puerto Rico i 2 veckor och lärde mig grunderna bra genom en helt fantastisk lärare och vågorna var perfekt för nybörjare. Jag är i NY fram till den 11 augusti och försöker så fort förutsättningar är bra att åka ut till stranden för att surfa (relativt fattigt under sommaren). Jag börjar redan nu att få ångest över hur jag ska kunna surfa i Sverige. Det finns inga bra sajter som Magicseaweed eller Surfline som täcker Sverige. Är det någon som har bra tips om var jag kan surfa på Västkusten? Det vore grymt att träffa likasinnade som skulle vilja surfa med mig!

Logga in för att svara
#106852 Svar: Tips på surf runt Göteborg med omnejd 11 år, 8 månader sen Stoke: 0

ChickenJoe
graphgraph

Hej!
Det finns alltid surf i Sverige! Du måste bara lägga ner tid på att kolla alla väder prognoser noga, sen drar du ut till kusten där vinden/stormen/havet möter kusten. Let the search begin! Har inte varit på västkusten själv men ser på vädret att det är vågor där 1-3 dagar i veckan typ, så det borde inte vara några problem att hitta
"När/om du hittar en spott lär du inte skriva om den här på forumet" Tror ingen annan kommer avslöja här heller.
Lycka till! Peace

Logga in för att svara
#106854 Svar: Tips på surf runt Göteborg med omnejd 11 år, 8 månader sen Stoke: 0

Sofie
graphgraph

Hej, tack båda för svar!

Logga in för att svara
#106862 Svar: Tips på surf runt Göteborg med omnejd 11 år, 8 månader sen Stoke: 1

surfa7
graphgraph

Kallek läste du det Chickenjoe skrev?
"När/om du hittar en spott lär du inte skriva om den här på forumet" Tror ingen annan kommer avslöja här heller.
Varberg visst, det kan alla men varför den andra?
Det är inte bara Sofie som kommer att läsa ditt inlägg.

Logga in för att svara
#106948 Svar: Tips på surf runt Göteborg med omnejd 11 år, 8 månader sen Stoke: 18

erc
graphgraph

Lerkil på Onsala e sick! Surfa där...

Logga in för att svara
#107094 Svar: Tips på surf runt Göteborg med omnejd 11 år, 7 månader sen Stoke: 0

Sofie
graphgraph

Eric, verkligen tack för tipset!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!