Facebook data

1
Surf Sagres i juli
#10700 Surf Sagres i juli 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

Boujo
graphgraph

Skall spendera en vecka ett par mil från Sagres en vecka i juli och skall försöka få in ett par dagar surf. Ngn som varit där? Tar gärna emot tips var man kan övernatta, vad det är bra surf etc

Logga in för att svara
#10717 Svar: Surf Sagres i juli 18 år, 2 månader sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Var där maj förra året, så där. Inte mkt vågor. Skulle inte tippa på att det är bättre i juli men vet ej. Surfade Tonel och kollade Beliche som inte riktigt funkade då.

Skulle tipsa om att åka lite längre norr ut till Arrifana (favorit), Monte Clerigo och Amoreira. Vödigt fina stränder.

Logga in för att svara
#10718 Svar: Surf Sagres i juli 18 år, 2 månader sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Boende ja... i Aljezur (nära till Arrifana, Monte Clerigo och Amoreira) finns en hel del ställen att bo på, väldigt prisvärt, en del surfshopar i stan oxo. Minns inte vart vi bodde i Sagres men det fanns en hel del alternativ då, vet ej hur det är i juli.. lite tightare med boende då antar jag...

Logga in för att svara
#10735 Svar: Surf Sagres i juli 18 år, 2 månader sen Stoke: 3

Matt
graphgraph

Jag bodde på Hotel navigator i Sagres när jag var där men det var under mars månad kan tänka mig att det är svårare att få tag i boende under högsäsong, men det är mkt billigare att boka hotel via en bokningsbyrå som heter "portimar" finns på nätet. typ halva priset ibland. Jag tyckte "mareta" var bra där vi surfade ett par dagar och det ligger med gångavstånd från Navigator. Annars har du fin surf på "beliche" osså nära Sagres eller "carapateira "

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!