Facebook data

1
Nya Zealand
#107460 Nya Zealand 11 år, 6 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Någon som skall dit nu i vinter?

Längtar

Logga in för att svara
#107478 Svar: Nya Zealand 11 år, 6 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jag ska dit !!! Landar i Auckland 11e december om allt går som det ska, tänkte köra ner till sydön (med van), leta vågor på vägen, och sen bosätta oss på sydön i några år framåt Hur länge blir du där och vart?

Logga in för att svara
#107486 Svar: Nya Zealand 11 år, 6 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Vi landar 6 december men skall bara hålla till på nordön. Det blir 3 månader till att börja med. Skall leta lite mark m.m. Planen är att så småningom bosätta sig någonstans på nordön 6-8 månader per år.
Vi kommer vara i bl.a Taranaki området, Gisborne, Tutukaka, Raglan och Ahipara.

Logga in för att svara
#107488 Svar: Nya Zealand 11 år, 6 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Härligt! Vi tar antagligen vägen förbi Raglan och Taranaki, innan vi drar över sundet. Ahipara vore ju fint men jag måste vara i Otago 1a Januari, och har antagligen inte heller tålamod att ta det lugnt för länge på nordön, har väntat 4 år på att få komma tillbaka till Dunners Tre år i Nya Zeeland till att börja med, men också planer att bosätta oss. Ä bli fint dä

Logga in för att svara
#107615 Svar: Nya Zealand 11 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
graphgraph

Vadå kan man flytta till new zeeland sådär huxx fluxx ?

Logga in för att svara
#107617 Svar: Nya Zealand 11 år, 6 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Nee det är ett sjuhelvetes jävla meck. Men värt det i slutändan. Får börja med mellan 3-6 månader per år tills vidare.

Logga in för att svara
#107621 Svar: Nya Zealand 11 år, 6 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jag ska till Canterbury Universtity för att forska inom Antarktiskt klimat, min sambo får då arbetstillstånd (ganska lätt att hitta jobb i nz då) och vår son studentvisum... och på sikt förhoppningsvis medborgarskap. Jag började plugga fysik en gång i tiden bla för att jag ville bli internationell och kunna välja vart jag vill bo i världen och det verkar funka Så egentligen flera år av ett jäkla meck och arbete men absolut värt det i slutänden

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!