Facebook data

1
Mest consistent surf på canarieöarna?
#108099 Mest consistent surf på canarieöarna? 11 år, 4 månader sen Stoke: 1

harry
graphgraph

På vilken av kanarieöarna har man bäst chans att få bra surf om man bara åker en vecka i januari.
Kommer kunna hyra bil 3 av 7 dagar kanske. Har läst mycket gott om fuerteventura men undrar om det är det mer påverkat av hårda öst och nordöst vindar än dom andra öarna?

Hur är crowden och vågorna kring Las Palmas på gran canaria?

Ser glest ut mellan spotsen på teneriffa vad jag har sett på magicseaweed, stämmer det med verkligheten?

Logga in för att svara
#108101 Svar: Mest consistent surf på canarieöarna? 11 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Det ligger inne en hel del trådar här på forumet ang. Kanarieöarna, så kolla dem Fuerte is a keeper by the way.

Logga in för att svara
#108114 Svar: Mest consistent surf på canarieöarna? 11 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

lanzarote

Logga in för att svara
#108129 Svar: Mest consistent surf på canarieöarna? 11 år, 4 månader sen Stoke: 6

Angie
graphgraph

Befinner mig på Teneriffa nu och här är det bra size på vågorna och har tydligen varit så senaste veckorna också. Är fjärde gången jag är här och har sällan vart dåligt surf. Go temperatur i vattnet också och finns många olika spots att välja på beroende på våg/vindriktning och skicklighetsnivå.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!