Facebook data

1
Enkoping - Sverige flytt
#108133 Enkoping - Sverige flytt 11 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Polare till mig kommer troligvis flytta till Sverige for 1 ar eftersom fatt en tjanst i Enkoping.
Tar med familj, dvs karing o 2 ungar (3 0 4),

vart skulle du flytta isf?, surfing ar inte en prio. Vart vore ett trevligt stalle dar det ar mysigt att bo med massa bra aktiviteter alltifran fika till uteliv?

Enkoping?

By/Landet nara Enkoping?

Norra Stockholm?

Vasteras?

Uppsala?

Sala?

Strangnas?

Jag har noll koll pa detta omrade sjalv

Logga in för att svara
#108135 Svar: Enkoping - Sverige flytt 11 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

I och med att det är motorväg precis utanför den aktuella jobborten så går det lätt att bosätta sig allt ifrån Örebro, Västerås och vidare mot 08-området.

Just Enköping är mer än fikastad än känd för varierat uteliv typ 2 barer men det finns ju uteliv i form av närhet till naturområden som åsar, mälaren och motionsspår/skog. Ett ställe som utvecklas bostadsmässigt är förtillfället landet/strandnära områden (3km utanför) och det märks även på priserna.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#108137 Svar: Enkoping - Sverige flytt 11 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Frustration är en psykologisk term som avser den besvikelse som någon känner när vägen till ett eftersträvat mål hindras.

Logga in för att svara
#108138 Svar: Enkoping - Sverige flytt 11 år, 4 månader sen Stoke: 28

Jimmy.S
graphgraph

Det här är min åsikt men, skulle jag flytta till ett jobb för ett år skulle jag ju vilja bo så nära jobbet som möjligt. D.v.s. Enköping i detta fall. Sverige har ju närhet till natur och aktiviteter var man än bor.
2 st barer som IST nämner lär väl räcka för ett år om man blir lite sugen på att gå ut. Allt med tanke på att han tar med sig familj o barn. Alltid en fördel att ha jobb dagis/skola/hem i närheten.

Surfar han? Jobbigt land att komma till om han älskar att surfa!

Logga in för att svara
#108139 Svar: Enkoping - Sverige flytt 11 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Andiss skrev:
Frustration är en psykologisk term som avser den besvikelse som någon känner när vägen till ett eftersträvat mål hindras.
Jag hoppas att din vän delvis utgår ifrån mina rekommendationer när den ska finna en bra lösning för att komma fram till målet. Tråkigt vore ju om de blir överraskade på plats och blir frustrerade för att du inte förmedlat mina råd till dem.

Logga in för att svara
#108140 Svar: Enkoping - Sverige flytt 11 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Tror det blir enkoping eller norra stockholm....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!