Facebook data

1
Kalender för surftävlingar? - Livesändningar
#108424 Kalender för surftävlingar? - Livesändningar 11 år, 3 månader sen Stoke: 3

martypatches
graphgraph

Har börjat digga livesända (behöver väl inte vara live) surftävlingar. Sitter och kollar på Mavericks-tävlingen såhär i efterhand. Dom tävlingar jag lyckats tima har postats på surfsveriges facebooksida, dock blir det ju att man missar massa grejer o.s.v.

Började leta efter en kalender som samlar alla tävlingar men lyckades inte hitta någon bra (har inte letat på tok för mycket). Hittade iofs den här som kanske kan vara något, men verkade ha kassa länkar till tävlingarna och så.

Men det borde ju finnas någon och det känns som att någon här borde sitta inne på den i så fall.

Mors!

Logga in för att svara
#108426 Svar: Kalender för surftävlingar? - Livesändningar 11 år, 3 månader sen Stoke: 3

MesS
graphgraph

Gå in på den här: www.aspworldtour.com/schedule/asp-world-championship-tour-schedule/ och den här: www.aspworldtour.com/schedule/asp-world-championship-tour-schedule/
och sist men inte minst den här: www.aspworldtour.com/schedule/asp-mens-star-events-schedule/

Enjoy

Btw, gillar din avatar, Fiat Maluch som betyder lillen. Min farfar hade en sådan

Ändrat av MesS
Logga in för att svara
#108462 Svar: Kalender för surftävlingar? - Livesändningar 11 år, 2 månader sen Stoke: 3

martypatches
graphgraph

Tack! Tycker iofs fortfarande det är aningen meckigt. Men jag kanske kommer in i det! Hittade en App som är nice också. Man får nyheter pushade till mobilen och tävlingar verkar väluppdaterade!
ASP Surfing heter den.

Haha. Ja, en fin bil det där! Det är farsan som rullar runt i den. Har en hel del minnen från vintrarna när man skulle till skolan och man 9 av 10 ggr fick springa igång den. Trots det är jag sugen på en själv, men har inte riktigt lyckats övertala damen än...

Ändrat av martypatches
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!