Facebook data

1
Sri Lanka, bilder m.m.
#108522 Sri Lanka, bilder m.m. 11 år, 2 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Halloj. Verkar som Sri Lanka har blivit det nya Indo/Costa rica för svenskar. Vi stötte säkert på 50 svenska surfare där förra året till skillnad från 2 st för 11 år sedan.
Jag får fortfarande en del mail med frågor etc ang Sri Lanka. Har dock inte tiden eller uppkoplingen att svara dom för tillfället. Men kolla gärna in:

SRI LANKA

Här står det en del om landet, surfet + över 50 bilder..

Kommer f.ö reportage från Hoddevik och Nya Zealand snart också. Jobbar för fullt med sidan men internet på NZ är inte det snabbaste.

Enjoy!

Logga in för att svara
#108529 Svar: Sri Lanka, bilder m.m. 11 år, 2 månader sen Stoke: 3

akabei
graphgraph

Grymt, tack för tipsen och schyssta bilder!

Skickar länken vidare till det gänget jag drar ner till Sri Lanka med över påsken för en kortvisit.

Du får gärna kolla in min "rek" inför vår Sri Lanka trip, på min blogg, och se om jag missförstått något
Inför Sri Lanka

Logga in för att svara
#108540 Svar: Sri Lanka, bilder m.m. 11 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Ta med hjalm kanske...inte for reven....

Logga in för att svara
#108609 Svar: Sri Lanka, bilder m.m. 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

P2U
graphgraph

schysst "rek" sida akabei. Jag är här nu och det är ganska mycket folk, men jag hoppas som du att det lugnar ner sig till april. Tänkte fråga om du inte har en plats över i boardbagen

Logga in för att svara
#108612 Svar: Sri Lanka, bilder m.m. 11 år, 2 månader sen Stoke: 3

akabei
graphgraph

Tack P2U!
Det kommer säkert mer Srilankadise när det närmar sig. Vill höra allt om vad man ska och inte ska göra, keep me updated!

Tyvärr kommer jag inte ha plats i boardbagen, den är dessvärre fylld som det är...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!