Facebook data

1
Nåra intresserad av att köpa en ny bräda ??
#10862 Nåra intresserad av att köpa en ny bräda ?? 18 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Jag snackade med min kompis i Oz idag och han kan importera jävelsk fina brädor för ett bra pris tror jag..

Vi är bara i dem tidigaste förhandlingar och först måste jag konfrontera tullverket och kolla tull/moms osv..och andra transport kostnader..men om jag kan reda ut allt på ett vettigt pris..är det nåra som är intresserad av att köpa en..??? Dem blir custom men billigare en brädor köpt här tror jag..

Dem är tillverkad av killen som köpte ut Greg Webber..(föredetta ägare av INSIGHT brädor) dem heter CLEAR och jag ska snart köpa en quad fish...svara om ni är intresserad..

Om jag kan göra det för ett bra pris tänka jag att fortsätta att importera i framtiden oxå......!!!
Peace..RATMANB)

Logga in för att svara
#10870 Svar: Nåra intresserad av att köpa en ny bräda ?? 18 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Jag glömde att säga att min kompis och jag jobbade med Nat Young för många år och brädorna är tillverkad ii Sydneys Northern Beaches (oz surfings mecka)...de är med andra ord ....värsting brädor...Jag funderar att börja importera brädorna till sverige..det blir allt från twin fish till 9'6" mals...

Logga in för att svara
#10871 Svar: Nåra intresserad av att köpa en ny bräda ?? 18 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

I had an Element from Sydney Nortshore.

I am intrested if the price is good, not right now though, need to sell more rubbish to get money. I need two or three new boards. But at least one new to begin with.

Logga in för att svara
#10872 Svar: Nåra intresserad av att köpa en ny bräda ?? 18 år, 2 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jag är fortfarande intresserad. Vill se bilder på vilka former han kan göra... lite mycket rocker i Ozzybrädor ofta

Logga in för att svara
#10873 Svar: Nåra intresserad av att köpa en ny bräda ?? 18 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Förstår din dillemma alex el gordo ...!!!

Brädorna jag tänka att importera bli mer på den fish/quad/quadfish/nugget och mal linje som passar svenska vågor och förhållanden här. med mindre rocker osv...(men i princip kan jag få vad som helst hit ....inklusiv vanliga thrusters, singles osv)...

Kommer ihåg att jag surfa här oxå..... i nästan söt vatten och med mycket gummi på mig för det mesta..
+ jag har 25 års surfbräda tillverkning och reparation bakom mig.... så jag vet vad jag håller på med och vet vad båda jag och ni OCH svenska förhållanden kräver för att BRÄDORNA skall funka här....

Logga in för att svara
#10981 Svar: Nåra intresserad av att köpa en ny bräd 18 år, 1 månad sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

Logga in för att svara
#11028 Svar: Nåra intresserad av att köpa en ny bräda ?? 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Yupp. I can get anything I want with spray for $500 ozzie custom...then there's freight and all the rest of the shit mate so i don't know yet what the end price here will be but they will be pretty cheap I'd say...good scouting Lee..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!