Facebook data

1
Måste man ha returbiljett vid inträde Indo?
#108761 Måste man ha returbiljett vid inträde Indo? 11 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Måste man ha en returbiljett bokad redan vid inresa i Indo eller kan man boka den väl over there?

Logga in för att svara
#108763 Svar: Måste man ha returbiljett vid inträde Indo? 11 år, 1 månad sen Stoke: 0

P2U
graphgraph

Ja, man behöver en biljett ut ur landet. Flög från Sydney en gång och hade inte en biljett ut ur Indo. Blev en ganska stressig historia, då jag var tvungen att springa runt hela flygplatsen för att få tag på en dator så jag kunde boka en biljett. Gör en fejk biljett eller köp en billig resa för någon hundralapp...

Logga in för att svara
#108780 Svar: Måste man ha returbiljett vid inträde Indo? 11 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Men min franska polare säger att hon ALLTID reser dit utan returbiljett. Wtf?

Logga in för att svara
#108785 Svar: Måste man ha returbiljett vid inträde Indo? 11 år sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Förr behövde man inte det, har åkt massor med vändor utan att behövt visa returbiljett. Samt in och ut på visarundor via Batam utanför Singapore. Du får väl ringa ambassaden? Skulle bli rätt förvånad om det krävs.
Det kanske rör sig om att nån ville ha en liten utdrygning av lönen...?

Ändrat av ErikG
Logga in för att svara
#108787 Svar: Måste man ha returbiljett vid inträde Indo? 11 år sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Jo jag ska dit på måndag. Inte för att det är någon big deal att boka hemresan på en gång, men man vet ju inte om man har någon omtenta som kommer ligga och släpa i augusti.. Inte för att jag vet om jag åker hem pga. en sådan ändå. Det är värt att få vara borta tre dagar extra, höhöhö..

Ändrat av Liinus
Logga in för att svara
#108815 Svar: Måste man ha returbiljett vid inträde Indo? 11 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Hur gick det Liinus?
Jag känner en som gick genom spärrarna utan returbiljett och kom igenom endast p.g.a den hade en indokompis som den reste med och kunde snacka med passkontrollanterna, ja personen stoppades. För enligt dom är det fördel att resa ihop med någon locals.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!