Facebook data

1
SSA med ny styrelse!
#10907 SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Logga in för att svara
#10908 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: -4

JonasS
graphgraph

till slut. Har suttit och uppdaterat mig fram i väntan på besked. Nu ska vi se vilka som fick den äran....

Logga in för att svara
#10910 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Ser ut som en bra styrelse..!!!! trevligt....

Logga in för att svara
#10911 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: -4

JonasS
graphgraph

SSA-styrelsen är lite som allsvenskans tränarkår: samma namn som cirkulerar år efter år i olika konstellationer. Det behöver ju iofs inte vara dåligt då det alltid är något lag som vinner guld i slutändan. Jag är mest nyfiken på om det finns en diskussion kring själva SSA, vad ska det egentligen vara? Och för vilka ska det vara det?

Janne Ekstedt känns i alla fall som en man med koll på läget som med stadig (och rutinerad) hand kan styra skutan undan de värsta stormarna som brukar blossa upp. Lycka till!

Logga in för att svara
#10912 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Haller med Svingen, hoppas det blir ett bra ar for SSA.

God fortsattning och arrangera manga happenings!

Logga in för att svara
#10935 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Kul att se att Ingrid e tillbaks bakom kassan.

Lycka till allihop!

Har förnyat mitt medlemskap via Stockholm Sub Surfers! Så nu är man försäkrad dessutom!

Logga in för att svara
#10953 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Bra boys and girls. nu får vi hoppas på fred i lägret ett tag framöver.

Logga in för att svara
#10972 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Lycka till SSA..hoppas att allt gå bra i framtiden...Hoppas att introducera lite norrlands guld till nåra tävlingar i framtiden..watch out Henio..Da Rat kanske dycker upp..!!
Framåt och uppåt SSA...peaze..

Logga in för att svara
#10997 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Lycka till nu nya SSA!! Glöm gamla tråkigheter och försök göra 2007 till det bästa surfåret hitils!

Ps: jag ska förnya mitt medlemskap så fort jag får en hundring över...

Logga in för att svara
#11002 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen  

WaveyGravey

WHAT!!!! but we thought NORD owned SSA?!?

Logga in för att svara
#11003 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

JonasS skrev:
Jag är mest nyfiken på om det finns en diskussion kring själva SSA, vad ska det egentligen vara? Och för vilka ska det vara det?

Det finns alltid en diskussion i styrelsen om SSA verksamhetsplan och visioner om framtiden som sedan presenterar inför varje årsmöte. Sedan bestämmer årsmötet vissa detaljer medan andra läggs över till den nya styrelsen att verkställa.

Ingen i styrelsen kommer att svara vad som hän eller inte hänt förr, nu är det framåt som gäller.

Som styrelseledamot kan jag svara att det finns en klar plan över vad vi ska göra denna säsong. För er som inte var på årsmötet så kan jag avslöja att det främst handlar om att få arrangerat 3 deltävlingar i Sverige touren samt ett svenskt mästerskap, arrangera ett större "get together", få föreningar att ansluta sig till förbundet, kommunicera vad som gjorts/görs genom nya websidan, forum för förbundsinfo och frågor, skapa mervärde för medlemmarna (tex försäkring, SSA-plagg, stickers, flygfrakt, miljö), ta ut landslag och fixa för dem, utbilda domare mm. Stadgarna är korrigerade så att det gagnar medlemmarna bättre. Säkert har jag glömt något, men vi i styrelsen ser framåt att verkställa årsmötets önskan! Kommer bli kul

Logga in för att svara
#11022 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 3

Svullo
graphgraph

Fan va bra styrelse!!! Nu kan surfingen verkligen bli bokförd och odödlig i Sverige!

Logga in för att svara
#11024 Svar: SSA med ny styrelse! 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Fin bild svullo!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!