JonasS skrev:
Jag är mest nyfiken på om det finns en diskussion kring själva SSA, vad ska det egentligen vara? Och för vilka ska det vara det?
Det finns alltid en diskussion i styrelsen om SSA verksamhetsplan och visioner om framtiden som sedan presenterar inför varje årsmöte. Sedan bestämmer årsmötet vissa detaljer medan andra läggs över till den nya styrelsen att verkställa.
Ingen i styrelsen kommer att svara vad som hän eller inte hänt förr, nu är det framåt som gäller.
Som styrelseledamot kan jag svara att det finns en klar plan över vad vi ska göra denna säsong. För er som inte var på årsmötet så kan jag avslöja att det främst handlar om att få arrangerat 3 deltävlingar i Sverige touren samt ett svenskt mästerskap, arrangera ett större "get together", få föreningar att ansluta sig till förbundet, kommunicera vad som gjorts/görs genom nya websidan, forum för förbundsinfo och frågor, skapa mervärde för medlemmarna (tex försäkring, SSA-plagg, stickers, flygfrakt, miljö), ta ut landslag och fixa för dem, utbilda domare mm. Stadgarna är korrigerade så att det gagnar medlemmarna bättre. Säkert har jag glömt något, men vi i styrelsen ser framåt att verkställa årsmötets önskan! Kommer bli kul