Facebook data

1
Azorerna
#109113 Azorerna 10 år, 10 månader sen Stoke: 1

fidde_73
graphgraph

Tjena.

Jag har funderat lite på att åka o surfa på Azorerna och undrar nu om det är någon som har lite inside info.
Vågstandard/storlek
botten
finns det några nybörjar spots mm mm.
Vore väldigt schysst om nån kunde dela med sig.

Logga in för att svara
#109139 Svar: Azorerna 10 år, 10 månader sen Stoke: 2

hollister
graphgraph

Vi tänkte åka till Azorerna (Sao Miguel)en vecka i sommar och jag skulle också vara tacksam för tips...tycker inte jag hittar speciellt mycke info på nätet..

Logga in för att svara
#109140 Svar: Azorerna 10 år, 10 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Logga in för att svara
#109235 Svar: Azorerna 10 år, 9 månader sen Stoke: 2

hollister
graphgraph

Är det nån som vet om någon surfshop oochställe för att hyra bräda på Sao Miguel? Mailade azoressurfcenter men får inget svar så tänkte att nån kanske känner till andra surfcenter...?

Logga in för att svara
#109291 Svar: Azorerna 10 år, 9 månader sen Stoke: 2

hollister
graphgraph

Nu har jag varit på Sao Miguel och fick några fina dagars surf på Santa Barbara stranden vid Ribeira Grande. Surfcentret hade inte jättemånga brädor till uthyrning så mitt tips är att ta med egna grejer om man har. Santa Barbara är en fin sandstrand med toaletter, duschar och fik/bar. Azores surfcenter har ett litet kryp in med hjälpsam personal. Den enda surfshop jag hittade var Espaco Azul nära McDonald´s i Ponta Delgada. En mindre surfshop med lite av varje.

Det finns en riktigt bra sida om man vill kolla webcams runt om på ön. www.spotazores.com

Tycker Azorerna var ett bra surfställe!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!