Facebook data

1
Beställa online
#109194 Beställa online 10 år, 10 månader sen Stoke: 1

Jag_jakob
graphgraph

Hej alla glada surfare!
Jag letar som rubriken lyder, en sajt, gärna billig, där det går att beställa surfgrejer. Letar både en schysst vinter-våtdräkt samt en fish-bräda. Har någon ett bra tips? Tack sålänge!

Logga in för att svara
#109195 Svar: Beställa online 10 år, 10 månader sen Stoke: 9

våt dräkt
graphgraph

Logga in för att svara
#109198 Svar: Beställa online 10 år, 10 månader sen Stoke: 1

Jag_jakob
graphgraph

Haha sorry, jag tänker mig kanske en brittisk hemsida eller något med nya grejer där det går att frakta hem. Otydligt av mig!

Logga in för att svara
#109199 Svar: Beställa online 10 år, 10 månader sen Stoke: 0

erradude
graphgraph

Beställde både bräda och våtdräkt från magicseaweed.com (UK) och det funkade bra. Har även beställt kläder därifrån och aldrig haft några problem. Annars finns en hel del brädor och dräkter på blue-tomato.com (Tyskland).

Logga in för att svara
#109202 Svar: Beställa online 10 år, 10 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Räknar man in frakten för brädan från t.ex. UK brukar det faktiskt sällan bli billigare än att köpa svenskt. Surfa in på surfers.se det är min rekommendation. Våtisar kan fortf. bli billigare utomlands men marginalerna är inte så stora längre, och där är det viktigt att veta att dom verkligen passar, för om du behöver byta har du förmodligen redan gjort en förlustaffär i jämförelse med att handla från svensk butik. My two cents...

Logga in för att svara
#109203 Svar: Beställa online 10 år, 10 månader sen Stoke: 1

Jag_jakob
graphgraph

Tack för svaren! Ska kolla in hemsidorna och se om det är lönt att beställa. Precis som du säger Rig, så kan det vara värt att köpa i Sverige och få känna på grejerna innan. Vi får se hur det blir helt enkelt! Tack!

Logga in för att svara
#109204 Svar: Beställa online 10 år, 10 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

secretspot i Uk
Eller Red snapper i Malmö

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!