Facebook data

1
En till Family Surf Camp i Hoddevik!
#109257 En till Family Surf Camp i Hoddevik! 10 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Family surf camp in Hoddevik July 21-25
2014!
Come to Strandro, the wonderful surf house, in Hoddevik, Norway!
I will be there with my son Sam teaching families how to surf together! Lots of different activities including yoga, cliff jumping, beach games, snorkelling, fishing , stand up paddle boarding and of course just doing nothing if you wish! You and you kids will have lots of fun and get expert guidance and surf classes from Scandinavia's most experienced surf lifesaver and surfer and get a week of action and adventure and/or just relaxation you'll never forget! Book and get more info through
stadsurfing.com
Hurry, places are limited, SEE YOU THERE!

Logga in för att svara
#109258 Svar: En till Family Surf Camp i Hoddevik! 10 år, 9 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Are you coming to Stadtfestival this year?? I need a DJ hehe

Logga in för att svara
#109267 Svar: En till Family Surf Camp i Hoddevik! 10 år, 9 månader sen Stoke: 5

Hampus Edberg
graphgraph

Im a DJ and i cook like a boss- O jag åker jätte gärna till hoddevik

Logga in för att svara
#109269 Svar: En till Family Surf Camp i Hoddevik! 10 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Swingkid..man vet aldrig! låter roligt! Du hade jävelskt bra musik på datorn måste jag erkänna!
Vem vet vart livet kan leda någon!
Jag vet inte vart jag ska, eller när jag ska eller vad jag ska göra... tills typ max några dagar innan!
Spur of the moment man..det är RAT! ;-P
Spontant är alltid bäst! t.e.x. Faaaaan jag behöver surfa....leta på i-net...PANG...hejdå familjen, jag sticker till G-land..osv :-D

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!