Facebook data

1
Mysig morgon
#110047 Mysig morgon 10 år, 2 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Har varit hemma 3 veckor efter en lite förlängd jullovsfamiljesurfresa till Hawaii. Sjukt surfsugen men lite mycket på jobb mm. Chansade och drog ner strax efter 5 i morse. Skulle eftersvallet vara sönderblåst eller? Tog med mitt senaste hembygge som legat oanvänd sedan glasningen för ett par månader sedan. Byggd för lite större Torö. Skulle den funka i småskvätt?

Hoppade i på andra och även om det var smått så var det riktigt fina set som rullade in titt som tätt. Glasigt dessutom. Som vanligt mest högrar, men mitt ibland dem dök en fin vänster upp. Brädan fungerade fint. La av vid 10, tog en fika och kollade in udden. Fortfarande helt klart surfbart. Vilken mysig morgon. /JB

Ändrat av Jesper B
Logga in för att svara
#110049 Svar: Mysig morgon 10 år, 2 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Som sagt min "Torö step-up" funkade fint i litet 2:a. Jag var orolig för att den skull vara lite för rak för att svänga och kanske lite perl-tendens, och kanske lite för tjock mitt på för att vara skön att ligga på. Men nej då den funkar finemang. Får se om den funkar lika bra i det den är tänkt för (större). Lite extra kul tycker jag för både outline, rocker, rails, konkaviteter - ja hela brädan - är min egen handshapade design. Tidigare har jag kopierat åtminstone något av de viktigare bitarna. /JB

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!